روتیتر: سخنگوی دولت خبر داد؛

سخنگوی دولت از امضای یک میلیارد دلار قرارداد بین وزارت نفت و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد و گفت: در حوزه نفت نزدیک به ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان با وزارت نفت قرارداد جاری دارند.

 


به گزارش اقتصادرسا، علی بهادری‌جهرمی روز جمعه (۲۱ اردیبهشت) در حاشیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در پارک فناوری پردیس، در جمع خبرنگاران، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای آشنایی مجموعه‌های دانش‌بنیان با یکدیگر و حاکمیت با دستاوردهای فناورانه دانست و گفت: هر سال که از این نمایشگاه بازدید می‌کنم، این رویداد پربارتر برگزار شده است.

وی حرکت نوآوری در کشور را سریع توصیف کرد و افزود: بهترین موضوع برای فعالان این زیست‌بوم، ایجاد فرصت برای جوانان بوده و اینکه اثر و نتیجه آن‌ در جامعه دیده شود. این موضوعی است که موجب شده است فناوران از دستاوردها و آثار خود در جامعه بهره‌برداری کنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: نوجوانان و جوانان در حوزه فناوری صاحب ایده هستند و تا زمانی که امثال شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در حوزه‌های فناوری با این سرعت و اعتمادبه‌نفس حرکت می‌کنند، آینده خوبی در انتظار کشور خواهد بود.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: در حوزه نفت نزدیک به ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان با وزارت نفت قرارداد جاری دارند که حجم این قراردادها حدود یک میلیارد دلار می‌شود.

وی این حجم قرارداد را به‌معنای دیده‌شدن این دستاوردها دانست و گفت: ظرفیت‌هایی که در این اکوسیستم وجود دارد، بی‌شک بیشتر بوده و دولت هم پشتیبان است و تلاش می‌کند با همه توان، بهره‌برداری حداکثری از این دستاوردها داشته باشد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top