روتیتر: ایمان شالچیان تبریزی اعلام کرد؛

مدیرعامل شرکت آب وخاک آریا تیاب گفت : گیاهان این قابلیت را دارند که سموم هوا را جذب کنند و با رطوبتی که دارند، هوا را تلطیف نمایند، همچنین با آسایشی که ایجاد می‌کنند، تنش‌های روزمره را کاهش می‌دهند.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛ایمان شالچیان ‌تبریزی مدیرعامل شرکت دیوارسبز تیاب درگفتگویی اظهارداشت: شرکت آب و خاک آریا تیاب در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده در آن زمان بیشتر فعالیت ما در زمینه تولید و تامین لوازم آبیاری آبرسانی پروژه های بزرگ ملی و منطقه بود، بنا بر شرایط تصمیم به ارائه گونه ای دگر از خدمت به کشور عزیزمان شدیم

وی ادامه داد : در سال 1394 بطور رسمی تولید المان های دیوارسبزتیاب با نام تجاری گلدون دیواری تیاب و ارائه خدمات مرتبط را آغاز کردیم وبا توجه به مطالعات انجام شده، به این نتیجه رسیدیم که همه به سبزینگی در شرایط اجتماعی امروز نیازمندیم و یکی از دغدغه‌های ما این است که گل و گیاه همچنان تا مدتها سبز بماند. ازهمین رو بر آن شدیم تا نگهداری دیوار سبز را به نحوی انجام دهیم که افراد علاقمند به این حرفه آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

شالچیان ‌تبریزی تصریح کرد : گیاهان این قابلیت را دارند که سموم هوا را جذب کنند و با رطوبتی که دارند، هوا را تلطیف نمایند، همچنین با آسایشی که ایجاد می‌کنند، تنش‌های روزمره را کاهش می‌دهند.

وی ادامه داد: در دوران کرونا دانشمندان در حوزه‌های اجتماعی، معماری به این نتیجه رسیدند که در فضاهای باز و نیمه باز مثل تراس، بالکن و حیاط ورودی و حتی داخل منزل، گیاهان مناسب این محیط ها را با معماری مناسب فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت دیوارسبز تیاب افزود : ما همچنین، نمایندگی فعال و ارسال به سراسر کشور همراه با مشاوره جهت نگهداری و سبز ماندن گیاه را داریم.
وی درپایان سخنان خود گفت: ما انتظار کمک از مسئولین امر را داریم تا ساز و کار مناسب را جهت تسهیلات و رایزنی‌های مناسب در گمرک داخلی و خارجی ایجاد کنند تا موجب ارزآوری برای کشورمان شویم.

 

 
تماس با ما:
خانواده دیوارسبز تیاب همه جا در دسترس شما است
کافی است با ما تماس بگیرید

    تهران ، خیابان مطهری ، خیابان فجر ، کوی مدائن ، پلاک هجده ، واحد یک
    سایت :www.tiabgreenwall.com
   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
    +982188845454
    +982188865510
    +982188865512
    +982188865514
    +982188865516
    +982188848410
    +989304814141

 
 
ما زندگی را دوست داریم

چشم انداز

 ما اعتقاد داریم سلامت جسم و روان بـرای نسل حاضر‌ و آینده از اهمیت بالایی برخوردار است. جامعه سالم و با نشاط، ارزشمندترین ثروت ملی ایران و ایرانی است

 شعار ما حس لذت ، مفهوم زندگی است، درک لذت زندگی

ماموریت

 شرکت آب و خاک آریا تیاب در زمینه تولید المان های دیوارسبز طبیعی، گل و گیاه، بازرگانی و تامین تجهیزات آبیاری و آبرسانی در پروژه‌های ملی، منطقه‌ای و شخصی فعالیت می‌کند. ما همواره بدنبال توسعه و مشارکت با ذینفعان تجاری خود در سطح داخلی و بین‌المللی هستیم

 اصول و ارزش‌ها

 ما معتقدیم مشتریان و مصرف کنندگان محصولات ما عضوی از خانواده شرکت آب و خاک آریا تیاب هستند. به حضور و وجود آنها احترام می‌گذاریم و از ارتباط با آنها خرسند هستیم

 ما کالاهایی را تولید و توزیع می‌کنیم که نیاز مصرف‌کننده است و با خرید آن از کیفیت و خدمات شرکت آب و خاک آریا تیاب خشنود می‌شوند.

 شرکت آب و خاک آریا تیاب بخشی از درآمد یا کالاهای خود را صرف توسعه و آبادانی نقاط محروم کشور می‌کند و آن را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند.

 ما درک می‌کنیم که برای ارتقاء روز افزون خدمات خود و رضایت‌مندی مشتریان نیاز بـه پیشنهادات آنها داریم. از این رو مشتاق شنیدن و بکار بردن آن در زمان مقتضی هستیم

 مـا به ارزش آفرینی، کیفیت و خدمات بهتر برای همه شرکای تجاری خود اعتقاد داریم و این موضوع برایمان ارزشمند است و بـه حفظ آن پایبند هستیم

 ما استانداردهای کیفی خـود را فدای منافع کوتاه مدت نمی‌کنیم. رفتار و عملکرد شفـاف ما، اصول و باور شرکت آب و خاک آریا تیاب است.