شرکت مارگارین یکی از قدیمی ترین و معتبرترین تولیدکننده های روغنی برای مصارف خانگی و صنعتی میهن عزیزمان می باشد که طی سالهای متمادی فعالیت خویش توانسته است نقش اساسی در تامین و رفع نیاز عموم هموطنان شریف مان داشته باشد.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛متاسفانه طی یکی دوسال اخیر به علت عدم تامین به موقع مواد اولیه، نوسانات ارزی، عدم مدیریت صحیح، ابلاغ قوانین متعدد و در عین حال متعارض هم ، قاچاق روغن و … «غمارگ» را تا آستانه ورشکستگی و تعطیلی پیش برد و این دغدغه برای خیل عظیم کارگران پرتلاش پیش آمد که این بار نوبت مارگارین است ولی با تدبیری که در ماه های پایانی سال ۱۴۰۱ برای این شرکت گردید و مدیری از جنس خود صنعت روغن و مواد غذایی که سابقه بیش از دو دهه ای در مدیریت شرکت های تولیدی دارد به سکانداری شرکت منصوب شد ، « غمارگ » به سرعت به مدار تولید و رشد فروش وسودآوری رسید.
با توجه به ترکیب و تیم مدیریت جدید مارگارین که همگی از مدیران متخصص و کاربلد می‌باشند و با اشرافی که نامبردگان به نقاط ضعف و قوت شرکت داشته و با شناختی که از چالش ها و فرصت های پیش روی بازار دارند ، مارگارین توانست در طی همین بازه زمانی کوتاه با بهره بردن از تجارب ارزشمند مدیریتی خود و استفاده از نظرات کارشناسان و البته مجاهدت کارگران خود ، تحولی را در عملکرد شرکت مارگارین رقم بزنند که گواه آن افزایش ۲۵۶ درصدی فروش در زمستان ۱۴۰۱ و تداوم این روند صعودی در فروش و سودآوری در روزهای گذشته از سال ۱۴۰۲ باشد.
در سالی که مقام معظم رهبری ، شعار سال را مزین به مهار تورم و رشد تولید نموده اند از طرف تمام مسئولین و دست اندرکاران می طلبد که بخاطر حمایت از کارگران ((این قشر زحمتکش و بقول حضرت آقا، سربازان جبهه تولید )) و بخاطر حمایت از ده ها هزار سهامدار این شرکت که سرمایه شخصی خود را در این شرکت داخلی جهت رونق تولد سرمایه گذار کرده اند، از مارگارین حمایتی درخور صورت پذیرد تا هم کارگر و هم سهامدار خرد و کلان از موهبت یک شرکت اصیل ایرانی با برندی خوشنام و محصولاتی با کیفیت ، چون گذشته استفاده ببرند.
یادمان نرود در سخت ترین روزهای تحریم های ناجوانمردانه و کمبود مواد غذایی منجمله روغن نباتی این مجاهدان شرکت مارگارین بودند که با ۳ شیفت کاری و شبانهروز در تمام طول هفته مشغول به فعالیت بودند تا سفره های هموطنان همچنان با روغن های آفتاب گسترده بمانند.
اکنون و در حالی که هم آمارهای تولید ، فروش ، سوداوری و … حاکی از ان است که «غمارگ» به مدار تولید و تعالی سلامی دوباره کرده است می بایست جهت انتفاع حداکثری کلیه ذینفعان اعم از کارگر و سهامدار و هموطن از این شرکت قدیمی حمایت صورت پذیرد و در مباحث مالیاتی، بدهی های ارزی، تامین به موقع مواد اولیه، تسهیل قوانین گمرکی و … به این شرکت و تیم مدیریت کاردان و متخصص آن کمک و مساعدت بیش از پیشی انجام گیرد .
سخن از این است که «غمارگ» باید در بازار اول باشد که هم اهل فن بازار سرمایه و کارشناسان اقتصادی می دانند که انتقال دادن مارگارین به بازار اول چه معضلاتی را متوجه ذینفعان شرکت خواهد کرد.
جای مارگارین پرافتخار در تابلوی بورس اوراق بهادار است تا همگان بدانند با تمهیدات مدیران خدوم از قدیمی ترین شرکت در تولید روغن کشور حمایتی درخور صورت پذیرفته و به طبع آن خرید و فروش سهم در روی تابلو ، تمام ذینفعان بتوانند از مواهب آن بهره مند گردند.
مدیران دلسوز تصمیم گیر در هلدینگ های بالا دستی، متولیان صنعت و مقامات ارشد با توجه به همت و همیت موجود در کادر مدیریت متخصص شرکت برای کمک و یاری به مارگارین همین امروز هم دیر است ، کمک کنید طلوع آفتاب همیشگی باشد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top