روتیتر: یک کارگزار مطرح کرد:

معاون فنی یکی از کارگزاری‌های صنعت بیمه از افزایش تعامل ستاد بیمه رازی با شبکه فروش خبر داد و گفت: در دوره جدید مدیریت بیمه رازی دسترسی به مدیرعامل، معاونان و مدیران فنی افزایش قابل توجهی پیدا کرده و سرعت عمل در فرآیندهای این شرکت بیش از گذشته شده است.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی، هشتمین رویداد از برنامه یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش به میزبانی یکی از کارگزاری‌های صنعت بیمه و با حضور سارا حاتمی- رئیس شورای فنی و دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی برگزار شد.
در این دیدار حدیث نوروزی- معاون فنی این عضو شبکه فروش، همراهی ستاد بیمه رازی در روند فعالیت شبکه فروش را تاثیرگذار دانست و گفت: در سالجاری سرعت عمل در پاسخگویی و همراهی با شبکه فروش بیش از پیش افزایش یافته است.
او با تاکید بر اینکه دسترسی به مدیریت عامل، معاونان و مدیران فنی شرکت بیش از گذشته افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: انتخاب افراد فنی در مجموعه بیمه رازی عامل آن شد تا ایده و فکرهای جدیدی به بدنه بیمه رازی وارد شود و این موضوع خروجی مناسبی را برای شبکه فروش و شرکت بیمه رازی به همراه داشته باشد.
نوروزی ادامه داد: حضور افراد فنی در شرکت بیمه رازی، فرآیند کاری را در این مجموعه کاهش داده و شبکه فروش با سرعت بهتری پاسخگوی مشتریان است.
این معاون فنی شبکه فروش بیان کرد: فعالیت‌های اخیر روابط عمومی بیمه رازی، خروجی قابل توجهی را برای شبکه فروش به همراه داشته و این مهم عاملی شده تا مشتریان بیشتر و وفاداری برای شرکت بیمه رازی ایجاد شود.

همچنین فاطمه محمدپور- مدیر بیمه‌های درمان این کارگزاری خاطرنشان کرد: پاسخگویی به لحظه و دسترسی به مدیران مجموعه بیمه رازی شرایط کاری راحت‌تری را برای شبکه فروش فراهم کرده و تعاملات سازنده با مدیران فنی شرکت خروجی مناسبی را برای شبکه فروش و ستاد بیمه رازی به همراه داشته است.
در این دیدار سارا حاتمی- رئیس شورای فنی بیمه رازی از راه اندازی طرح‌های جدید و به‌روز در خدمات رسانی به مشتریان و شبکه فروش خبر داد و گفت: با توجه به پنچ چرخش استراتژیک بیمه رازی در سالجاری، طرح‌های به‌روز با نگاه به ارائه خدمات جدید به مشتریان طراحی شده که این مهم هزینه‌های مشتریان به ویژه مشتریان بیمه‌های درمان و عمر را کاهش خواهد داد.
همچنین ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی در این دیدار فعالیت‌های روابط عمومی در راستای اجرای هرچه بهتر استراتژی‌های سال ۱۴۰۰ شرکت بیمه رازی را شرح داد و گفت: روابط عمومی بیمه رازی در سالجاری با تاکید بر پنچ چرخش استراتژیک فعالیت‌های خود را به گونه‌ای طراحی و اجرایی کرده که در کنار شبکه فروش دغدغه و خواسته‌های آن‌ها را مرتفع کند.
گفتنی است «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش» برنامه جدید روابط عمومی بیمه رازی است که هر یکشنبه مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی در دفاتر نماینده‌ها و شبکه فروش حاضر و از مشکلات و اقدامات آنها مطلع می شود.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top