پنجمین نشست تخصصی پنل توسعه فرهنگ بیمه و ارتقاء تاب آوری اقتصادی به میزبانی بیمه مرکزی برگزار شد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی ؛ در این جلسه که با حضور مصطفی زندی- مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی، زینب خاکسار- رئیس روابط عمومی پژوهشکده بیمه، جعفر نوراللهی مدیر روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران و ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی برگزار شد، مقرر گردید دستاوردها و اقدامات فرهنگی شرکت‌های صنعت بیمه در راستای ترویج فرهنگ بیمه در قالب نمایشگاه عکس در همایش ملی بیمه و توسعه به نمایش در بیاید.

در ادامه این نشست تخصصی با تاکید بر ترویج فرهنگ بیمه و با نگاه به موضوعاتی همچون نقش صنعت بیمه در تاب‌آوری اقتصادی و ملی، نقش قوانین، مقررات و همراهی نهادها و ساختارهای حاکمیتی بر توسعه فرهنگ بیمه، نقش رسانه و نمایندگان در تقویت فرهنگ بیمه و کیفیت ارائه خدمات در صنعت بیمه با نگاه بر پذیرش ریسک و پرداخت خسارت در توسعه فرهنگ بیمه، مقالاتی تهیه و در روز برگزاری پنل توسعه فرهنگ بیمه و تاب‌آوری اقتصادی در همایش روز ملی بیمه به نقد و بررسی گذاشته شود.

در این نشست مصوب شد روز یکشنبه ۱۴ آذر همزمان با برگزاری این پنل تخصصی در دانشگاه الزهرا(س) تهران ، دکتر احمد روستا- پدر بازاریابی ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به سخنرانی در این پنل بپردازد و آقایان علیرضا حجتی معاون‌توسعه بازار بیمه کارآفرین ، افشین نوری مدیر روابط عمومی بیمه پارسیان، سید فرید میرموسوی مدیر روابط عمومی بیمه دی، ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی و سرکار خانم ملیحه سادات حسینی مدیر روابط عمومی بیمه ملت در زمینه محورهای پنل سخنرانی نمایند.

از دیگر محورهای این نشست پیگیری تولید نماهنگ با محوریت فرهنگ بیمه بود که مقرر گردید همزمان با روز همایش منتشر گردد.

بر اساس این گزارش پنل توسعه فرهنگ بیمه و تاب‌آوری اقتصادی که در سالن پروین اعتصامی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود، بر روی خروجی‌های پژوهشکده بیمه به ویژه صفحه این پژوهشکده در شبکه آپارات به نمایش گذاشته خواهد شد.

ریاست کمیته‌ تخصصی «توسعه فرهنگ بیمه و ارتقاء تاب آوری اقتصادی» که در بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه برگزار خواهد شد، طی حکم دبیرکل سندیکای بیمه گران، بر عهده دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی می باشد.
گفتنی است بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه سیزدهم آذرماه با حضور مقامات بلندپایه کشوری در محل دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top