به منظور حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج ومساعدت در کاهش مشکلات مالی و هزینه های درمانی این عزیزان مدت زمان بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه افزایش یافت.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت:هیات مدیره بانک در پانصد و هفتادویکمین جلسه خود مدت زمان بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه بیماران خاص و صعب العلاج را از ۳۶ ماه به ۶۰ ماه افزایش داد.
وی افزود: ارتقاء شاخص سلامت انسانی از مهمترین مولفه های توسعه کشورها محسوب می شود و حمایت از هموطنان بیمار از اولویت‌های برنامه دولت و بانک توسعه تعاون است.
مهدیان ادامه داد: دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات درمانی متولی معرفی بیماران به شبکه بانکی بوده‌اند و بانک توسعه تعاون نیز پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در دو استان تهران و اصفهان را بر عهده داشته است و طی یکسال اخیر مجموعا ۴۳۰ میلیارد ریال در شعب بانک در دو استان تهران و اصفهان، به بیش از دو هزار بیمار پرداخت شده است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون این تسهیلات را در قالب قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد چهار درصد اعلام کرد و گفت: تسهیلات مطابق معرفی‌نامه‌ها تا سقف پانصد میلیون ریال به هر نفر پرداخت شده است.
وی خاطر نشان کرد:سازمان تامین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت نیز به عنوان دو سازمان تخصصی در پوشش دهی هزینه‌های بیماران و پیشبرد امور درمانی بیماران در سراسر کشور خدمات ارزنده‌ای به ویژه در دوران شیوع کرونا به هموطنانمان ارائه داده‌اند.
مهدیان گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان دستگاه همکار در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آماده توسعه همکاری‌ها با این دو نهاد بیمه‌ای و درمانی در موضوعات بانکی و مالی و در راستای تحقق اهداف اجتماعی وزارتخانه است.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top