علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم شریف ایران، مشتریان، سهامداران و همکاران خدوم تبریک گفت.

به گزارش اقتصادرسا ؛متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
صد شکر که این آمد و صدحیف که آن رفت
پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است. رمضان، فصل وصل و فطر ضیافتگاه وصال بندگان عاشق است. و اینک عید فطر، روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جانهای پاک و بیدار فرا میرسد. عید فطرتهای روشن که در نخستین روز از ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو میکنند و بهراستی روزی است که خداوند متعال آن را از میان دیگر روزها برگزید تا برای بندگانش این فرصت فراهم آید که نزد حضرت او گرد آیند، بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگی بجای آورند.
امید است همراهی و همدلی که از برکات این ماه عزیز است سرلوحه عملکرد و رفتار همه کارکنان ارزش آفرین بانک دی باشد و در جهت تحقق اهداف سال با شعارتولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین بکوشیم و با توشه ای که در این ماه پر خیر و برکت برداشته ایم و با همبستگی و وحدت دوشادوش یکدیگر برای اعتلای جایگاه بانک دی و شکوفایی اقتصادی کشور همت گماریم.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان و تبریک حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید فرخنده و مبارک فطر، سعادت و بهروزی هموطنان عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top