کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس در روز اهدای عضو کارت اهدای عضو دریافت کردند.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب استان فارس گفت: اهدای عضو به بیماران نیازمند اقدامی خداپسندانه برای حفظ زندگی انسان‌ها و دادن فرصتی دوباره برای زیستن به آن‌هاست.
وی ضمن گرامیداشت روز ۳۱ اردیبهشت (روز اهدای عضو ، اهدای زندگی) از حرکت قابل تحسین همکاران استان در دریافت کارت اهدای عضو خبر داد و بیان کرد: قطعاً چنین اقداماتی از سوی پرسنل بانک به‌عنوان سفیران مهربانی، برگ زرین دیگری از جنس مهربانی در کارنامه کاری آن‌هاست که موجب کمک به نهادینه شدن این امر به عنوان فرهنگ در حوزه سلامت در کشور خواهد بود.
شمس‌الدینی ابراز امیداواری کرد که این فرهنگ در کشور بیش از پیش گسترش یابد تا روزی که همه مردم کارت اهدای عضو خود را دریافت کرده باشند.
گفتنی است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در حوزه مسئولیت اجتماعی پیشگام بوده، به‌طوری که تهیه ۲۵هزار قلم جهیزات پزشکی مقابله با کرونا و توزیع در مراکز درمانی و بهداشتی سراسر کشور، بیمه ۵۰۰هزار خانه روستایی در سه استان محروم، ساخت ۱۰۰ خانه برای سیل‌زدگان سال ۱۳۹۸، ساخت و بازسازی ۳ خانه بهداشت و ۵ مدرسه در مناطق محروم و آسیب‌دیده و مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد تنها بخشی از کارنامه این بانک در حوزه اقدامات عام‌المنفعه و مسئولیت اجتماعی بوده است.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top