مدیر عامل شرکت بیمه سامان، معتقداست که صنعت بیمه با تکیه بر توان بالای نمایندگان در حوزه بیمه های زندگی و سایر محصولات بیمه ای می تواند به رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور کمک کند تا سهم خوبی در رشد اقتصاد کشور هم داشته باشد.


 به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، “احمدرضا ضرابیه”، در گردهمایی بزرگ سال ۱۴۰۲ شبکه فروش شرکت بیمه سامان،دربستر رشد بودن برای کسب و کارهای خرد را یکی از رسالت های اصلی این شرکت برشمرد و گفت: شرکت بیمه سامان از ابتدا یک بستر و سامانه بهره برداری و توسعه برای کسب و کارهای مختلف بوده تا به این واسطه،درآمدزایی و اشتغال این کسب و کارها اعتلا یابند.

وی، با بیان اینکه شرکت بیمه سامان ابزارهای مختلف فناوری و بازارهای جدیدی در اختیار دارد، افزود: در ۱۸ سال گذشته کسب و کارهای مختلفی در بیمه سامان شکل گرفت که توانستند علاوه بر ایجاد درآمد زایی خدمات بیمه را در اقصی نقاط کشور به مردم ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، اتکا به شبکه فروش را ازجمله مواردی دانست که موجب امنیت خاطر شرکت بیمه سامان شده تا به خوبی و با قدرت و استمرار در مسیر رشد حرکت کند.

وی، اذعان داشت که هیات مدیره این شرکت معتقدند سرمایه گذاری ها باید در جهت توسعه کسب و کار نمایندگی های بیمه سامان باشد و به همین دلیل، یکی از راهبردهای اصلی این شرکت، استفاده از ابزارهای فناوری برای توانمند سازی شبکه فروش نمایندگان خود است.

ضرابیه، به نقش کلیدی شبکه فروش در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه با تکیه بر توان نمایندگان در حوزه بیمه های زندگی و سایر محصولاتی که قابل ارائه به خانواده های ایرانی است می تواند به رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور کمک کند تا سهم خوبی در رشد اقتصاد کشور هم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، راهبرد بعدی شرکت متبوع خود را توسعه برون مرزی دانست و توضیح داد: در ادامه بهره گیری از سازمان فروش و شبکه فروش برای رشد اقتصاد می توان صادرات خدمات به سایر کشورها و مبتنی بر توان و تخصص شبکه فروش را دنبال کرد.

ضرابیه، افزود: اکنون شرکت بیمه سامان ازیافته های خود باید استفاده کند و با عبور از مرزهای کشور در سایر حوزه های بین الملل درآمدزایی ایجاد کند که این مهم با کمک شبکه فروش پرتوان و پر تحرک صورت خواهد گرفت.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top