اولین رویداد سالانه آپ با حضور جمعی از مدیران آسان پرداخت پرشین، شرکت گسترش فناوری های نوین ، مدیران بانک کشاورزی و جمعی از اصحاب رسانه با ارایه گزارشی از عملکرد این شرکت و رونمایی از چند محصول جدید در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

 

به گزارش اقتصادرسا، آپ در مراسم سالیانه خود از محصولات جدیدی رونمایی کرد و وعده ارائه  سری جدید محصول در آینده نزدیک را داد. در این مراسم از سرویس‌های آسان بیمه، پزشک هوشمند‌ و همچنین آپ کارت رونمایی شد. همچنین از طراحی جدید اپلیکیشن آپ رونمایی شد.

حامد منصوری، بنیان‌گذار آپ، در این مراسم سالیانه اعلام کرد: از شش میلیون کاربر فعال در روز، ده میلیون تراکنش در روز و ۲۱ میلیون کاربر فعال در ماه صحبت می‌کنیم؛ این آمار یعنی اعتماد مردم به آپ. در این اعتماد هر محصولی که کاشته شود، به‌احتمال‌زیاد میوه خواهد داد.

مهدی شهیدی، عضو هئیت‌مدیره آپ نیز از عرضه چند محصول جدید خبر داد. به گفته شهیدی، سرویس مکالمه صوتی و تصویری ظرف یکی‌دو ماه دیگر در آپ ارائه خواهد شد. مدیران این شرکت همچنین از راه‌اندازی سرویس VOD این پلتفرم نیز خبر دادند و گفتند این سرویس در سال جدید ایجاد خواهد شد.

در ادامه این مراسم آرمان فرج زاده، مدیر ارشد اجرایی آپ گفت: ۷۰درصد سهم بازار پرداخت کشور در اختیار آسان پرداخت است.

وی عنوان کرد: تعداد کاربر فعال ماهانه آپ به حدود ۲۲میلیون کاربر و تعداد کل کاربران آپ به ۶۲ میلیون کاربر رسیده است. همچنین در سال 1401 بالاترین تعداد تراکنش در روز با 9 میلیون و پانصد هزار تراکنش و ارائه به ۶ میلیون کاربر توسط آپ صورت گرفت.

وی در ادامه به تعداد 37 میلیون نصب فعال سوپراپلیکیشن آپ اشاره کرد و گفت: تعداد نصب فعال سوپراپلیکیشن آپ به ۳۷ میلیون نصب رسیده که ازین تعداد، ۳۲میلیون مخصوص اندروید و ۵ میلیون ios بوده است.

طبق گفته فرج زاده، سرویس کارت به کارت آپ به عنوان پرتراکنش ترین سرویس محسوب شده و ۳۵ درصد از سهم کارت به کارت کشور از طریق آپ صورت گرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: پررشدترین سرویس را با سرویس بیمه داشتیم بطوریکه در ۸ ماه گذشته رشد ۵۰ درصدی را داشته است.

در این مراسم از پلتفرم جدید آپ کارت رونمایی شد. طبق گفته مدیران آپ، آپ کارت این امکان را به کاربران اپلیکیشن آپ می‌دهد که علاوه بر اتصال به کیف پول الکترونیک خود، از کارت فیزیکی نیز برای انجام تراکنش های خرید خود در بسترهای مختلف از جمله دستگاه های کارتخوان استفاده کنند.

سرویس بازگشت وجه با قابلیت استفاده از تمامی کارتخوان های کشور، از ابتدا بر روی تمامی آپ کارت ها فعال خواهد بود. استفاده از قابلیت خرید اعتباری از دیگر امکانات ارایه شده توسط این محصول جدید آپ است. عرضه عمومی آپ کارت برای تمامی کاربران از تیرماه سال جاری اتفاق خواهد افتاد.
 

در ادامه این مراسم سعید صولت، مدیر سرویس آسان‌بیمه نیز از سرویس اقساطی آسان‌بیمه صحبت کرد و گفت: ما با آسان‌بیمه می‌خواهیم روی گسترش خدمات بیمه‌ای و خرید اقساطی متمرکز شویم و اینشورتک برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

همچنین حمید دولتی بنیان‌گذار حال سرویس سلامت دیجیتال آپ هم به معرفی پزشک هوشمند در این پلتفرم پرداخت و گفت: تشخیص آنلاین بیماری با هوش مصنوعی و ارائه تسهیلات تا سقف صد میلیون تومان از خدمات جدید ما در پزشک هوشمند است.

 

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top