با حکم مدیر عامل بانک توسعه تعاون ،علیرضا اکبری به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون مازندران منصوب شد.

 



به گزارش اقتصادرسا ؛سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم تکریم مدیر پیشین و سرپرست جدید استان مازندران اظهار داشت: مدیر استان این قابلیت را دارد تا در شکوفایی استعدادها و توانمندسازی مجموعه کارکنان استان مهمترین نقش را ایفا نماید.

وی افزود: مدیر به عنوان بالاترین مقام اجرایی بانک در استان ضمن تکریم کارکنان و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان، نقش راهبری و هدایت مجموعه در مسیر صحیح خدمت رسانی را بر عهده دارد.

فتاحی تصریح نمود: تعامل ارزنده با تعاونگران و تولید کنندگان استان و ارتباط حسنه با تشکل ها و اتحادیه های تعاونی در استان می تواند سهم بانک را در حمایت از تعاونی ها در نظام بانکی ارتقا دهد و موجب شود بانک در دستیابی به چشم انداز ترسیم شده به عنوان بانک برتر کشور در حوزه ارائه خدمات دیجیتال به تعاونی ها و sme ها موفق تر باشد.

این مقام بانکی تاکید کرد: استان مازندران در دوره اخیر مدیریتی اقدامات مناسبی در سطح فعالیت و همچنین ارتقای شاخص های عملکردی و توسعه زیرساخت ها داشته است و با توجه به تحقق مناسب اهداف ابلاغی، درجه استان نیز ارتقا یافته است.

فتاحی گفت: حضور احمدی در جایگاه جدید به عنوان سرپرست مدیریت شعب استان خراسان رضوی نیز می تواند موجب ارائه خدمات ارزنده و رقم خوردن کارنامه ای مناسب در این استان در دوره پیش رو باشد و همزمانی این انتصاب با ایام دهه کرامت نیز بسیار مبارک و فرخنده است.

صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان مازندران به ارتقای درجه دست یافته و هم درجه استانهای بزرگ شده و این در حالی است که سهم مازندران از شبکه پولی و بانکی کشور کمتر از استانهای بزرگ بوده و این ارتقای درجه نشانه تلاش مضاعف همکاران این بانک برای دستیابی به شاخص های مناسب عملکردی است.

وی افزود: علیرضا اکبری سرپرست جدید مدیریت شعب استان مازندران از مدیران با تجربه و توانمند بانک در سطح استانی و ستاد بوده است و این قابلیت را دارد تا در تداوم نقش سازنده استان در حمایت از تعاونگران و کارآفرینان موفق باشد.

فتاحی ادامه داد: رئوف احمدی مدیر پیشین استان مازندران ازمدیران خوشنام و تاثیر گذار بوده و کارنامه مدیریتی وی در استانهای البرز، قزوین و گیلان و شعبه آمل نیز نشان می دهد نقشی سازنده در راهبری عملیات بانکی و تکمیل زیرساخت ها داشته است.

در این جلسه که با حضور محمد ذوالفقاری معاون مدیر عامل در امور مالی و پشتیبانی، شهرام بخشا معاون مدیر عامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات،سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، همت عنایتی مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران، روح الله شاهسون رییس اداره کل رفاه کارکنان، علی یکتا مدیر امورفناوری اطلاعات، مصیب کرمی مدیر امور بین الملل، سید علی میرفخرایی رییس اداره کل روابط عمومی، جورابلو رییس اداره کل خارجه و رجبی معاون اداره کل راهبری و هماهنگی استانها و شعب و همچنین معاونین استان و روسای شعب مازندران برگزار شد از خدمات ارزنده رئوف احمدی مدیر پیشین تجلیل به عمل آمد و حکم انتصاب اکبری به عنوان سرپرست جدید استان تقدیم شد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top