همکاری و تعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و انجمن دفاتر خدمات هوایی و جهانگردی ایران با امضاء تفاهم نامه مشترک قوت می گیرد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در جلسه ای که عصر امروز چهارشنبه 9 تیرماه 1401 برگزار شد، محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و حرمت اله رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، در راستای اجرای مشترک طرح های گردشگری تفاهم نامه امضاء کردند.

همکاری و مشارکت در برپایی و اجرای نمایشگاه ها، جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و گردشگری در داخل و خارج از کشور، همکاری در برگزاری نشست های B2B، استفاده از ظرفیت های مشترک دو مجموعه در جهت توسعه فعالیت های مرتبط و جذب سرمایه گذار و مشارکت در اجرای طرح های سرمایه گذاری حوزه مسافرتی و گردشگری، از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه است.

بر اساس این تفاهم نامه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران برای ارتقاء جایگاه گردشگری کشورمان در عرصه های بین المللی و ایجاد زمینه سفر جهانگردان از سراسر دنیا به کشورمان و ایجاد زیرساخت های استاندارد گردشگری در ایران تلاش خواهند کرد.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top