روتیتر: در جریان سفر به استان فارس صورت گرفت:

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم در جریان سفر به استان فارس با حضور در بیت شهیدان ایزدی با خانواده این شهدا دیدار کرد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم در جریان سفر به استان فارس با حضور در بیت شهیدان ایزدی با خانواده این شهدا  دیدار کرد.

وی در دیدار صمیمانه با خانواده شهیدان ایزدی شهدا را مایه عزتمندی اسلام و ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: شهدا به وظیفه خود عمل کردند و آنچه در عالم هستی داشتند، برای اعتلای اسلام در طبق اخلاص گذاشتند.

رئیس دیوان عالی کشور ضمن ارج نهادن به مقام والای شهادت تصریح کرد: وظیفه ماست که بتوانیم با توفیق الهی بر آنچه بر عهده ما گذاشته شده عمل کنیم، امیدواریم مشمول دعای خیر خانواده شهدا به ویژه مادر سه شهید قرار بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و احترام به جایگاه خانواده معظم شهدا خاطرنشان کرد: درجات شهدا بالاست و امیدواریم خداوند بر این درجات بیفزاید.

گفتنی است: در این دیدار صمیمانه مادر سه شهید با قدردانی از حضور رئیس دیوان عالی کشور و هیات همراه به بیان ویژگی های اخلاقی شهیدان ایزدی پرداخت.

شایان ذکر است؛ سردار پاسدار محمد حسن ایزدی فرمانده عملیاتی جبهه‌های غرب کشور در سال ۱۳۶۰، سردار شهید علی‌ اصغر ایزدی مسئول روابط عمومی لشکر ۱۹ فجر مستقر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون در سال  ۱۳۶۵ و جانباز سردار جهادگر شهید علی اکبر ایزدی در سال ۱۳۶۶ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم همچنین با جانباز احمد علی ایزدی یادگار ۸ سال دفاع مقدس در عملیات لشگر ۱۹ فجر، دیدار و گفت و‌گو کرد.

انتهای پیام /