روتیتر: دکتر موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد:

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد تمام خدمات الکترونیک این سازمان در حال حاضر در پنجره واحد دولت الکترونیک در دسترس است.

به گزارش اقتصادرسا ؛دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی که صبح امروز – یکشنبه 13 شهریور – در نوزدهمین سفر استانی به همراه تنی چند از معاونان و مدیران این سازمان به استان ایلام سفر کرد، درگفت‌وگو با خبرنگار صداوسیمای استان ایلام، از ارائه 42 خدمت این سازمان به شکل الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی این سازمان خبر داد و گفت:  سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه خدمات الکترونیک، الحمدلله پیشگام بوده است. در حوزه بیمه‌ای، زمانی که ما تأمین‌اجتماعی را تحویل گرفتیم 30 خدمت در قالب طرح 3070 به صورت الکترونیکی ارائه می‌شدکه در حال حاضر شمار خدمات الکترونیک سازمان، به 42 خدمت افزایش یافته است.
دکتر موسوی افزود: در بحث خدمات الکترونیک سلامت هم زمانی که ما یازده ماه پیش تأمین‌اجتماعی را تحویل گرفتیم، درصد اجرایی شدن نسخه الکترونیک حدود 60 تا 65 درصد بود که در حال حاضر، هم در حوزه نسخه‌نویسی و هم در حوزه نسخه‌پیچی به آمار الکترونیکی بودن بیش از 90 درصد نسخه‌ها رسیده‌ایم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: در پنجره واحد دولت الکترونیک که همه دستگاه‌ها الزام دارند که خدمات الکترونیک خود را از طریق این پنجره هم ارائه دهند، تأمین‌اجتماعی در حال حاضر حضوری فعال دارد و امکان دسترسی به خدمات الکترونیک تأمین‌اجتماعی از طریق این پنجره هم وجود دارد و در این زمینه سازمان تأمین‌اجتماعی از طرف وزارت ارتباطات مورد تشویق قرار گرفته است.
وی افزود: همه خدمات الکترونیک سازمان تأمین‌اجتماعی هم اکنون از طریق پنجره واحد دولت الکترونیک قابل دسترسی است.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top