استاندار تهران با حضور در شهرک امام رضا (ع) (اوزون تپه ) بومهن ضمن استماع مشکلات و دغدغه های شهروندان دستوراتی را جهت بررسی و رسیدگی موارد مطروحه در اسرع وقت صادر کرد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، مهندس فخاری استاندار تهران در جمع شهروندان شهرک امام رضا (ع) بر افزایش سهمیه آرد نانوایی ها جهت پخت نان تاکید کرد و همچنین از پیگیری وضعیت تملک اراضی که بعد از تفاهم شهرداری بومهن با بنیاد مستضعفان خبر داد.
استاندار تهران متذکر شد: شهرداری باید نسبت به جدول کشی و بهسازی و مناسب سازی معابر اقدامات لازم را انجام دهد و  با در اختیار قرار گرفتن سرانه های خدماتی و با کمک و مساعدت  سایر دستگاه ها نسبت به احداث مکان های فرهنگی و ورزشی و مذهبی اقدام کند.

فخاری با اشاره به اینکه شهرداری در دوره ی  مدیریت شهری جدید در یک سال گذشته نسبت به انجام امور مرتبط با خدمات شهری و جمع آوردی زباله و تسطیح معابر خاکی جهت تسریع در عبور و مرور مردم اقدامات خوب و قابل تقدیری را انجام داده است، تصریح کرد: اقدامات زیر ساختی تکمیلی با اخذ مجوزهای مربوطه از قبیل تغییر کاربری پس از تحویل مالکیت توسط بنیاد مستضعفان در دستور کار قرار دارد.
این مقام‌مسئول در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما به عنوان خادمین بی منت، جلب رضایت شهروندان و تامین امنیت و آسایش در جامعه است که امیدواریم با تلاش شبانه روزی و خالصانه به این مهم دست پیدا کنیم.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top