مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از ایجاد دفتر دانشگاه هرمزگان در این منطقه عظیم اقتصادی خبر داد و افزود: پشتیبانی در تأمین منابع انسانی متخصص، ارائه‌ی خدمات آموزشی و انجام مشاوره‌های تخصصی از اهداف ایجاد این دفتر است.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، «حسن خلج طهرانی» در دیدار با «محمد صادقی» سرپرست جدید دانشگاه هرمزگان، انتصاب شایسته‌ی وی را تبریک گفت و اضافه کرد: بی‌شک حضور جنابعالی که به‌صورت توأمان از جامعه‌ی علمی و صنعتی کشور هستید، می‎‌تواند منشأ خیروبرکت برای ایران اسلامی به‌ویژه استان هرمزگان باشد.

وی در ادامه با بیان این‌که دانشگاه هرمزگان باید در تمام زمینه‌ها مشاور صنعت استان باشد، افزود: در همین راستا ایجاد دفتر دانشگاه هرمزگان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را با هدف پشتیبانی در تأمین منابع انسانی متخصص، ارائه‌ی خدمات آموزشی و انجام مشاوره‌های تخصصی در برنامه قرار دادیم که امیدواریم با هم‌افزایی دوسویه به نتایج مثبتی منتهی شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس تأکید کرد: با دایر شدن این دفتر به‌صورت روزانه یکی از اساتید دانشگاه هرمزگان در منطقه ویژه حضور خواهد یافت و متناسب با دغدغه‌های صنعت در راستای جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع تولید به‌عنوان مشاور فعالیت خواهد کرد.

وی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف دانش‌افزایی مدیران صنعت استان شد و اظهار داشت: دوره‌های آموزشی مختلف می‌تواند مدیران صنعت هرمزگان را توانمندتر از پیش کند و در گام نخست پیشنهاد ما برگزاری دوره‌های آموزش حقوق برای مدیران غیرحقوقی است.

خلج طهرانی در پایان پیوند صنعت و دانشگاه را سبب ارتقا جایگاه هر دو نهاد دانست و افزود: امیدوارم با افزایش سطح تعاملات تمامی ارکان تأثیرگذار جامعه بتوانیم بستری پایدار برای بالندگی هر چه بیشتر کشور و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهوری محبوب و مردمی ایجاد کنیم.