هدف از انعقاد اين تفاهم‌نامه هم افزایی در راستای راه اندازی پلتفرم مدیریت استعداد و هدایت شغلی با عنوان "جاب داک" است.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی سازمان مديريت صنعتي، تفا‌هم نامه همكاری ميان سازمان مديريت صنعتی و دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت منعقد گرديد.
این تفاهم نامه در راستای اجرای یکی از پروژه های 90 گانه ابلاغی مقام عالی وزارت در جهت ایجاد تحول در ساز و کارها و فرآیندها در وزارت صنعت، معدن و تجارت به امضای ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و امیرحسین اسدی مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت رسید.
هدف از انعقاد اين تفاهم‌نامه هم‌افزايي در زمينه‌ مدیریت استعداد، هدایت شغلی و ایجاد پرونده ملی صلاحیت حرفه ای کارجویان و شاغلین کشور بر بستر پلتفرم " جاب داک"  است.
 بر این اساس ایجاد استاندارد ارزیابی و رتبه بندی علمی، مهارتی، شخصیتی و استعدادی دانش آموختگان شاغل و کارجوی کشور با بهره گیری از به روز ترین فرآیند های علمی در مرکز مدیریت استعداد و توسعه اشتغال سازمان مدیریت صنعتی انجام خواهد پذیرفت.
از دست آوردهای اجرایی این طرح می توان به کاهش هزینه های مالی و زمانی استخدام برای کارجویان و کارفرمایان و مدیریت استعدادها و نقاط برتر مدیران و کارشناسان دولتی وخصوصی جهت بهبود عملکرد سازمانها در راستای نیل به اهداف و منافع سازمانی اشاره نمود.
این طرح با ایجاد بستر متمرکز آموزش و مهارت افزایی مبتنی بر نیازهای صنعت و ارتقای سطح حرفه ای متخصصین شاغل و جویندگان کار و نیز ارتقاء سطح علمی و تخصصی منابع انسانی صنایع کشور و همکاری و تعامل سازنده با بنگاه‌های کاریابی بواسطه توزیع نیروی کار ارزیابی شده  و می تواند در ارائه خدمات مشاوره و هدایت شغلی، حقوقی و کسب و کار به کارجویان و کارآفرینان نقش بسزایی ایفا نماید.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top