روتیتر: از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران صورت می‌گیرد:

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران از توزیع ۱۰۰ هزار تن انواع برنج وارداتی و 60 هزار تن شکر در کشور با هدف حفظ آرامش بازار و ثبات قیمت‌ها خبر داد.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدا)؛ حجت براتعلی با اعلام خبر توزیع ۱۰۰ هزار تن برنج در سطح کشور گفت: 100 هزار تن انواع برنج وارداتی و 100 هزار تن شکر نیز در ایام ماه مبارک رمضان عرضه شد.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، 130 هزار تن روغن خام برای ثبات جریان تولید در کشور از مخازن ذخیره‌سازی متعلق به شرکت شرکت بازرگانی دولتی ایران، تحویل کارخانجات روغن نباتی شده است که این روند به صورت مستمر ادامه دارد.

براتعلی در مورد توزيع كالاي راهبردي شكر نیز گفت: توزیع شکر از اواخر سال گذشته در کشور آغاز شده است و مقدار عرضه این کالا در ایام عید و ماه مبارک رمضان به ۱۰۰ هزار تن رسید.

 وی با اعلام اینکه مقدار تخصيص شکر در ايام ماه مبارك رمضان در بخش خانوار و صنف و صنعت، مجموعاً 100 هزار تن بود، افزود: از ابتداي سال ‌جاری تاكنون،‌ حدود١٥٠ هزار تن شكر در كشور توزیع شده است.

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این شركت به عنوان متولي تأمين‌ ذخایر راهبردی كالاهای اساسي كشور، مطابق برنامه‌های کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی نسبت به توزیع کالاهای اساسی با هدف حفظ آرامش بازار اقدام می‌کند.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top