روتیتر: یک کارشناس اقتصادی تاکید کرد:

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی و صنعت نیازمند توانمندی، نیروی انسانی و سرمایه گذاری مالی قابل توجهی است، اعلام کرد: دولت چین با هدف خلق اقتصادی و ثروت، توانسته با صنعت و نیروی انسانی به اهداف خود نزدیک شود و به مردم رسیدگی کنند.

به گزارش اقتصادرسا ؛یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی و صنعت نیازمند توانمندی، نیروی انسانی و سرمایه گذاری مالی قابل توجهی است، اعلام کرد: دولت چین با هدف خلق اقتصادی و ثروت، توانسته با صنعت و نیروی انسانی به اهداف خود نزدیک شود و به مردم رسیدگی کنند.  
مرتضی عزتی با بیان اینکه در چین بر روی سرمایه گذاری ها و ایجاد واحد های تولیدی در مناطق تمرکز شده است، عنوان کرد: سرمایه گذارها برای احداث واحد صنعتی از سوی دولت حمایت می شوند.
او اضافه کرد: سرمایه گذار بهترین نقطه برای تولید را انتخاب می کند و با انتخاب درست فعالیت خود را ادامه می دهد و باعث رشد کشورش می شود.  
این کارشناس اقتصادی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان انتخاب اجباری و محدودیتی از سوی دولت چین وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اگر اینگونه بود، مشکلات بسیاری در تولید رخ می داد و به طور کلی حوزه تولید رشد نمی کرد و از بین می رفت.
به گفته عزتی دولت چین برای سرمایه گذاری اگر رشد و تولید داشته باشد، مانعی ایجاد نمی کند و از صنعت حمایت می کند.  
او با اشاره به تلاش چین در حوزه اقتصادی، عنوان کرد: رهبران چین اعلام کردند هدف شان رشد اقتصادی است و ارزش و اهمیت برای کشور قائل هستند. همچنین اعلام کردند که رشد اقتصادی نیازمند انگیزه های اقتصادی است.
این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: با توجه به اعلام دولت چین، سرمایه گذاری خارجی در کشور، راه پیشرفت و رشد حوزه اقتصادی را به دنبال دارد.
عزتی با تاکید بر اینکه دولت چین سرمایه گذاران کشورهای دیگر را دعوت به همکاری کرد تا به رشد اقتصادی برسند، ادامه داد: چین فضای اقتصاد را برای  پیگیری افراد قانونمند باز گذاشت تا آنها بتوانند تولید را توسعه دهند و رشد اقتصادی، صنعتی و سرمایه گذاری را بهبود ببخشند.  
او اذعان کرد: این عوامل باعث افزایش رشد اقتصادی و حرکت رو به بالای چین در این حوزه شد. وقتی رشد اقتصادی آرام آرام جریان و افزایش پیدا کرد، زمینه ها و زیرساخت های مناسب فراهم کرد و بعد از یکی دو دهه رشد اقتصادی به ساختن بازارهای بزرگ ملی پرداخت.
این کارشناس اقتصادی با بیان اینکه چین بعد از چهار دهه رشد اقتصادی، شبکه های اینترنتی با ویژگی های محلی راه اندازی کرد، عنوان کرد: رسیدن به این نقطه نیازمند رشد قابل توجه اقتصادی است تا مردم از فقر بیرون بیایند.
عزتی با تاکید بر اینکه نتیجه این حرکت، بهبود فرهنگ و سیاست چین است، خاطرنشان کرد: با این رویه تولید و بهره وری افزایش می یابد. همین مهم باعث توسعه چین شده است اما اگر چین اهداف اولیه را نمی توانست محقق کند، پیشرفتی در زمینه های دیگرنیز نمی توانست داشته باشد. چین زمانی که ثروتمند شد آن ثروت را برای افزایش بیشتر ثروت استفاده کرد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top