با توجه به احیای اقتصاد چین به دنبال بهینه‌سازی تدابیر کرونایی، شرکت‌های جهانی به برگزاری سومین «نمایشگاه بین‌المللی محصولات مصرفی چین» (CICPE) به عنوان سکویی برای شتافتن به سوی بازار چین، چشم دوخته‌اند.

به گزارش  اقتصادرسا ؛با توجه به احیای اقتصاد چین به دنبال بهینه‌سازی تدابیر کرونایی، شرکت‌های جهانی به برگزاری سومین «نمایشگاه بین‌المللی محصولات مصرفی چین» (CICPE) به عنوان سکویی برای شتافتن به سوی بازار چین، چشم دوخته‌اند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، نمایشگاه امسال قرار است از 10 تا 15 آوریل (21 تا 26 فروردین 1402) در «هایکوئو» مرکز استان جزیره‌ای «هاینان» در جنوب چین برگزار شود.

«جی گوئوهوی» از دفتر بین‌الملل توسعه اقتصادی استان هاینان در کنفرانس خبری روز پنجشنبه گفت: تمهیدات مقدماتی مانند ثبت نام شرکت کنندگان، به کارگیری اسپانسر (حامی) و ترتیبات مناقصه برای نمایشگاه به تازگی پایان یافته و شمار زیادی برندهای مصرفی پیشرفته از داخل و خارج دور هم جمع شده‌اند.

مساحت کلی نمایشگاه امسال به 100 هزار متر مربع خواهد رسید که 80 هزار متر مربع آن مختص محوطه نمایشگاه بین‌المللی است.

جی با بیان اینکه آنها هیات‌ها را برای شناساندن چهره به چهره با یکدیگر هدایت می‌کنند، گفت: پیش‌بینی می‌شود شمار کثیری از نمایندگان خرید جهانی برای بازاریابی در چین و گرفتن سفارش‌های جدید از طریق این نمایشگاه، حضور یابند.

دادها‌ نشان می‌دهد بیش از 80 درصد شرکت کنندگانی که در دو نمایشگاه قبلی حضور داشته‌اند علاقه مندی خود به حضور در نمایشگاه آوریل را ابراز کرد‌ه‌اند.  

اسپانیا، ایتالیا و لهستان برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی محصولات مصرفی چین شرکت خواهند کرد. شرکت‌ کنندگان از فرانسه، آلمان،‌ آمریکا، ژاپن، کره جنوبی و کشورهای عضو توافق «مشارکت اقتصادی جامع منطقه‌ای» نیز ثبت نام کرده‌اند.

«یه جون» مدیر ارشد امور دولت چین گروه فولکس واگن، گفت: «گروه فولکس واگن» برندهای لوکس خود مانند «بنتلی»، «پورشه»، «لامبورگینی» و «دوکاتی» در نمایشگاه حضور خواهند یافت.

وی افزود: این شرکت نخستین سرک جهانی خودرو است که وارد نمایشگاه شده و حضور خود را در بازار چین تعمیق بخشیده است.

«الیور بلومه» رئیس هیات مدیره گروه فولکس واگن در مصاحبه خود با خبرگزاری «شین‌هوا» گفت: ما خط تولید قدرتمندی در چین مانند «آئودی» و «پورشه» داریم و امیدواریم توسعه خط تولید خود را ادامه دهیم و از مزیت فناوری‌های جدید بهره ببریم و محصولات جدیدی تولید کنیم.

دولت استانی هاینان با همکاری وزارت بازرگانی چین مشترکا میزبانی نمایشگاه را بر عهده دارند و پیش بینی می‌شود این رویداد اقتصادی مجموعه‌ای از رویدادها برای ارتقاء برنامه مهم تبدیل هاینان به یک بندر با تجارت آزاد سطح بالا و تاثیرگذار جهانی تا نیمه قرن را میزبانی کند.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top