روتیتر: مدیرعامل شرکت تجارت صنعت خلیج‌فارس مطرح کرد:

مدیرعامل شرکت تجارت صنعت خلیج‌فارس، تحویل مسئولیت از سوی مهندس ربیعی به دکتر علی عسکری را در راستای یک دوی امدادی عنوان کرد.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت تجارت صنعت خلیج‌فارس، تحویل مسئولیت از سوی مهندس ربیعی به دکتر علی عسکری را در راستای یک دوی امدادی عنوان کرد.
رضا عبادزاده سپس با اشاره به خبرسازی‌های جعلی شبکه‌های تلویزیونی معاند در روزهای اخیر درباره گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و فروش محصولات پتروشیمی، اظهار داشت: آقای ربیعی امروز می‌رود در حالی که از فردا در راهروهای دادسرا باید پاسخگوی همین دروغ‌هایی که بعضاً در چند رسانه داخلی هم گفته شده باشد و البته این شتری است که در خانه اکثر مدیران می‌خوابد و متأسفانه رویکرد غالب این است که با مدیران از فردای روز مسئولیت به چشم خطاکار نگاه می‌شود مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.
وی با اشاره به‌روزهای ابتدایی فعالیت خود درشرکت تجارت صنعت، گفت: در آن زمان آقای مهندس ربیعی از من خواست پرونده نفر قبلی را صاف کنم و در گزارشی که ارائه می‌کنم، تا می‌توانم از بدی‌های نفر قبل چشم‌پوشی کنم و نتیجه این سیاست این بود که با پیگیری حقوقی پرونده‌های دوره قبل توانستیم ده‌ها میلیون دلار به هلدینگ باز گردانیم و پرونده مدیرعامل قبلی را ببندیم و انشالله این رویه خوب ادامه پیدا خواهد کرد.
در ادامه این مراسم مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌فارس با اشاره به فعالیت 23 خود در این صنعت، اظهار داشت: خصوصی‌سازی در صنعت پتروشیمی به این شکلی که انجام شد اشتباهی بزرگ بود و این صنعت یکپارچه را به جزیره‌های دورافتاده از هم تبدیل کرد و تنها بخشی که شاکله npc قدیم را حفظ کرد، هلدینگ خلیج‌فارس بود که با مدیریت آقای سبزکار و آقای نژاد سلیم که از دل این صنعت بود این اتفاق افتاد.
محمود امین نژاد ادامه داد: در اواخر سال 96 که اسم مدیرعامل مترویی که برای هلدینگ، آمد گفتیم صنعت پتروشیمی و هلدینگ دچار حاشیه می‌شود و نگاه‌های سیاسی بر نگاه توسعه‌ای و تخصص محور چیره خواهد شد و در چند انتصاب نخستین هم این نگرانی تقویت شد، اما مهندس ربیعی خیلی سریع این درک و اشراف را پیدا کردند که باید از درون صنعت و همین سیستم هلدینگ را پیش برد و امروز من از آقای مهندس ربیعی به عنوان مدیری استراتژیک، اخلاق مدار و با صبر استراتژیک یاد می‌کنم که موجب اتحاد بین ما شدند و این حضور میدانی و صبر و نزدیک شدن دل‌ها، همان روشی بود که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت به کار بردند که پاکستانی و افغانستانی و سوری و ... همدل و متحد شدند در کنار هم و شاهد موفقیت‌های جبهه مقاومت بودیم.
مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌فارس تصریح کرد: در دوره مدیریت آقای ربیعی در هلدینگ خلیج‌فارس، مرزهای بین بالادست و پایین دست از بین رفت و هلدینگ تبدیل به یک الگو در این زمینه شده، همچنین در حوزه جمع آوری گازهای همراه با نفت حتی جایی که وزارت نفت بودجه لازم را ندارد ورود کرده و بعد از ساخت بیدبلند خلیج‌فارس در حال اجرای پروژه جمع آوری گازهای همراه با نفت است و ما می‌توانیم در یک آینده بسیار نزدیک به قدرت اول پتروشیمی خاورمیانه تبدیل شویم و با هدف‌گذاری انجام شده، سابیک را پشت سر بگذاریم.
در بخش دیگری از این مراسم آقای ایمانی دستیار مهندس عبدالحسین بیات رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، با تأکید بر اینکه ما هم خوش استقبال هستیم و هم خوش بدرقه، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: دانایی محور بودن، پژوهش محور بودن، ایمان، اخلاق و تقوا محور بودن و همچنین فسادستیزی راهبردهای جدید حوزه اقتصادی نفت است.
وی با تقدیر از تلاش‌های مهندس ربیعی و مهندس رحمتی و همچنین سایر اعضای هیئت‌مدیره هلدینگ خلیج‌فارس به نمایندگی از مهندس بیات، خاطر نشان کرد: در دوره جدید نگاه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت کاملاً برنامه محور خواهد بود، چون ارزیابی عملکرد بدون برنامه شدنی نیست، نکته مهم دیگر اینکه نگاه ما به این صندوق و زیرمجموعه‌های آن نگاه بنگاه اقتصادی است چون در بنگاه‌های اقتصادی نگاه ورودی و خروجی و فرآیندها و تلاش برای بهبود عملکردها و ارتقای بهره‌وری حاکم است.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top