مدیر راهبرد و زیرساخت توسعه محصول فناوری و نوآوری و جمعی از کارشناسان این حوزه از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛مدیر راهبرد و زیرساخت توسعه محصول فناوری و نوآوری و جمعی از کارشناسان این حوزه از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند.

در این بازدید که دکتر مصلحی رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دکترایزدیان و معاون توسعه و فناوری شهرک حضورداشتند، بازدیدکنندگان با آخرین تحولات شرکت‌های دانش بنیان و مراکز فناور و نوآور آشنا شدند. به گفته دکتر مروت، این بازدید علمی در ادامه سیاستگذاری راهبردی هلدینگ خلیج فارس در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تاکید مدیرعامل محترم بر رفع نیازهای فناورانه با مشارکت جامعه دانشگاهی به منظور رشد تولید صورت گرفته است.

دکتر مصلحی در این بازدید با قدردانی از نگاه و حمایت ویژه هلدینگ خلیج فارس از شرکت‌های دانش‌بنیان و حضور نمایندگان این گروه تاکید کرد: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک های علمی و فناوری در کشور اقدامات مطلوب و اثرگذاری در توسعه شرکت‌های دانش بنیان و خلق ثروت در جامعه انجام داده است.

پس از همایش پتروفن ۱۴۰۱ و بازدید‌های متعدد، این برنامه یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت راهبرد و زیرساخت توسعه محصول فناوری و نوآوری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در راستای تبیین سیاست راهبردی حمایت این گروه از شرکت های دانش بنیان ایرانی است.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top