مدیر راهبرد و زیرساخت توسعه محصول فناوری و نوآوری و جمعی از کارشناسان این حوزه از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛مدیر راهبرد و زیرساخت توسعه محصول فناوری و نوآوری و جمعی از کارشناسان این حوزه از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند.

در این بازدید که دکتر مصلحی رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دکترایزدیان و معاون توسعه و فناوری شهرک حضورداشتند، بازدیدکنندگان با آخرین تحولات شرکت‌های دانش بنیان و مراکز فناور و نوآور آشنا شدند. به گفته دکتر مروت، این بازدید علمی در ادامه سیاستگذاری راهبردی هلدینگ خلیج فارس در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تاکید مدیرعامل محترم بر رفع نیازهای فناورانه با مشارکت جامعه دانشگاهی به منظور رشد تولید صورت گرفته است.

دکتر مصلحی در این بازدید با قدردانی از نگاه و حمایت ویژه هلدینگ خلیج فارس از شرکت‌های دانش‌بنیان و حضور نمایندگان این گروه تاکید کرد: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک های علمی و فناوری در کشور اقدامات مطلوب و اثرگذاری در توسعه شرکت‌های دانش بنیان و خلق ثروت در جامعه انجام داده است.

پس از همایش پتروفن ۱۴۰۱ و بازدید‌های متعدد، این برنامه یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت راهبرد و زیرساخت توسعه محصول فناوری و نوآوری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در راستای تبیین سیاست راهبردی حمایت این گروه از شرکت های دانش بنیان ایرانی است.