روتیتر: مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد:

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در جلسه پایش پیشرفت کشاورزی قراردادی که به منظور بررسی آخرین اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده در جهت اجرای کشت قراردادی با محوریت گندم در محل این شرکت برگزار شده بود، گفت: تحقق این مهم یک کار جهادی است که با همکاری دستگاه‌های ذیربط محقق خواهد شد.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدأ)؛ سید سعید راد با تأکید بر لزوم نگاه اجرایی و عملی به موضوع کشاورزی قراردادی، افزود: با تمام آبرو و اعتبارمان وارد میدان شده‌ایم تا این عملیات بزرگ را با روحیه جهادی در سراسر کشور، اجرا و عملیاتی کنیم.
 معاون وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه نگاهمان به کشاورز، نگاه حمایتی و رویکردمان در کشت قراردادی، حمایت از کشاورزان عزیز است، خاطرنشان کرد: خدمت به این عزیزان را برای خود تکلیف و وظیفه می‌دانیم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا موانع موجود را یک به یک از پیشِ پایِ کشاورزان برداریم.
 گفتنی است، در این جلسه علاوه بر مدیرعامل و معاونان و مدیران ستادی شرکت بازرگانی دولتی ایران، علی‌رضا مهاجر، معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی و مدیران و نمایندگان مجموعه‌های مرتبط در موضوع کشاورزی قراردادی به صورت حضوری و رؤسای سازمان‌های جهاد کشاورزی و مدیران کل غله و خدمات بازرگانی استان‌های سراسر کشور به صورت مجازی شرکت داشتند.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top