بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی برای مشتریان، سهامداران و جامعه در سال 1401، تمرکز ویژه‌ای بر سودآوری و افزایش کسب درآمدهای غیرمشاع دارد.

 

 

به گزارش اقتصادرسا ؛بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی برای مشتریان، سهامداران و جامعه در سال 1401، تمرکز ویژه‌ای بر سودآوری و افزایش کسب درآمدهای غیرمشاع دارد.
از این‌رو، بانک آینده اقدام به گسترش فعالیت کسب‌و‌کار در زمینه جذب منابع ارزان‌قیمت، افزایش صدور ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی نموده است.
به اعتبار آمارهای کسب‌و‌کار، بانک آینده موفق شده است در سال جاری، مانده منابع ارزان‌قیمت خود را بیش از 80 درصد نسبت به ابتدای سال افزایش دهد که تاثیر بسیاری بر کاهش بهای تمام شده و هزینه‌های مالی خواهد داشت.
از سویی، بانک آینده در زمینه کسب درآمدهای کارمزدی نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. آمارها بیانگر رشد 5 برابری ضمانت‌های صادره توسط شعب این بانک در سال جاری نسبت به ابتدای سال است. بر این اساس مبلغ ضمانت‌نامه‌های صادره و درآمد کارمزدی حاصل از آن به‌ترتیب بیش از 500  و 300 درصد افزایش داشته است.
هم‌چنین، درآمدهای کارمزدی گشایش اعتبارات اسنادی و سایر خدمات نیز در سال جاری نسبت به ابتدای سال 4.000 درصد افزایش داشته است.
بانک آینده در سال جاری نسبت به ابتدای سال، در مجموع رشدی حدود 140 درصدی در کل درآمدهای کارمزدی داشته است که نشانگر عملکرد مطلوب و رو به رشد این بانک است.