فراخوان ثبت‌نام در “مسابقه آفتابگردان سفید” ، با بیش از ۱ میلیارد ریال جایزه از ۱۸ام اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ منتشر شد.

 


پیرو تفاهمنامه همکاری فیمابین جشنواره فیلم مستقل خورشید و مجموعه نوروبیز ، بخش ویژه این جشنواره به موضوع فناوری اختصاص داده شده است. در این راستا؛ "مسابقه آفتابگردان سفید" با هدف آشنایی و آموزش علاقه‌مندان به حوزه بینارشته ای سینما و فناوری طی یک برنامه آموزشی – رقابتی، آموزش‌های لازم را به علاقه‌مندان ارائه می دهد. در ادامه علاقه‌مندان می‌توانند ضمن آشنایی با مفاهیم مشترک و کاربردی در حوزه سینما و فناوری، به صورت گروهی یا فردی در مسابقه آفتابگردان سفید شرکت نمایند.
ثبت‌نام کنندگان در این مسابقه می‌توانند ضمن امکان بهره‌مندی از جایزه نقدی این مسابقه، از ظرفیت‌های جانبی این برنامه (شامل: تیم‌سازی، دریافت گواهینامه بین‌المللی Euro 5 آموزشی و امکان حضور فیلم‌های برتر در بخش اصلی جشنواره ) برخوردار شوند.
فرایند این مسابقه ۳ ماهه است و شرکت کنندگان ضمن گذراندن بیش‌ از ۶۵ ساعت آموزش تئوری و کارگاهی قادر خواهند بود با راهنمایی اساتید دوره ها ایده‌های خود را در حوزه فیلم‌ و فناوری اجرا کنند.
در این برنامه، شرکت‌کنندگان علاوه بر آموزش مبانی و تکنیک‌های فیلمسازی و آگاهی از ابزارهای فناورانه، امکان شرکت در کارگاه‌های انتقال تجربه جشنواره فیلم مستقل خورشید را خواهند داشت تا امکان آشنایی بیشتر با فیلمسازان، اساتید فناوری و فیلمسازی و تجربه های آنان را داشته باشند.
از دیگر مزایای مسابقه آفتابگردان سفید، امکان حضور فیلم‌های واجد شرایط به بخش اصلی جشنواره خورشید، مشاوره فروش فیلم‌ها در پلتفرم‌های داخلی و خارجی و مشاوره پخش بین المللی فیلم‌های برتر است.
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه شرکت در مسابقه آفتابگردان سفید می‌توانند به نشانی اینترنتی khorshidfilmfestival.com مراجعه نمایند و یا با شماره‌های 02128429709 و 09100560702 تماس بگیرند.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top