روتیتر: رئیس هیات عامل ایدرو در بازدید از نمایشگاه متافو تاکید کرد :

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متافو تصریح کرد: می توانیم در حوزه محصولات فولادی با بهرگیری از دانش روز و شرکت های دانش بنیان محصولات با ارزش افزوده بالا بیشتر تولید کنیم .

به گزارش اقتصادرسا ؛معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متافو تصریح کرد: می توانیم در حوزه محصولات فولادی با بهرگیری از دانش روز و شرکت های دانش بنیان محصولات با ارزش افزوده بالا بیشتر تولید کنیم .

علی نبوی افزود : مجتمع صنعتی اسفراین به عنوان یکی از شرکت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که در تولید محصولات آلیاژی در منطقه منحصر به فرد است ، بایست از تولید محصولات عمومی فاصله بگیرند و به سمت محصولات تخصصی تر با ارزش افزوده بالاتر بروند و قاعدتا برای رسیدن به چنین هدفی نیازمند استفاده از دانش و شرکت های دانش بنیان است .

نبوی با بیان اینکه نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و ارائه تازه ترین محصولات است ، ابراز امیدورای کرد : به واسطه برگزاری

نمایشگاه متافو فضای خوبی برای تولید کنندگان و دانش بنیان ها برقرار شود و ارتقاء تولیدات و محصولات با کیفیت تر را بدنبال داشته باشد .

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی ایران با عنوان ایران متافو از ۹ تا ۱۲ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار شد.