سازمان تأمین‌اجتماعی، مهلت ارسال آثار به دومین دوره رویداد «جمعینو» را که با هدف جمع‌آوری ایده‌های برتر تولید محتوا در حوزه رسانه و بیمه‌های اجتماعی برگزار خواهد شد، تا پانزدهم فروردین ماه سال 1402 تمدید کرد.


به گزارش اقتصادرسا ؛سید محمدرضا فیاضی مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام تمدید این فراخوان تا پانزدهم فروردین ماه سال 1402 گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر کشور و با هدف ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد بستری برای ارتباط بیشتر و مؤثر‌تر با مخاطبان، اقدام به برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی با نام «جمعینو» کرده است.

فیاضی افزود: اولین دوره این رویداد، در تابستان 1401 و با محوریت استفاده از ظرفیت جمع‌سپاری حل مسائل سازمان تأمین‌اجتماعی، با مشارکت کارکنان و بدنه همکاران در سه مرحله برگزار شد و بیش از 1400 ایده ذیل هشت محور موضوعی در دبیرخانه رویداد به ثبت رسید. در مرحله دوم نیز با راهبری هیئت داورانی متشکل از 18 نفر از کارشناسان و نمایندگان واحدهای مختلف، ایده‌ها ارتقا یافته و در مرحله نهایی 20 ایده برگزیده در حضور معاونان سازمان، ایده‌های خود را ارائه داده تا در نهایت نفرات و ایده‌های برتر این رویداد معرفی و تقدیر شده و برای پیگیری فرایند اجرایی شدن موضوعات، با پیگیری و محوریت معاونت محترم برنامه‌ریزی و اداری مالی، به حوزه‌های تخصصی معرفی شدند.
مدیر‌کل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی با شاره به اینکه فراخوان دومین دوره رویداد جمعینو در دهه فجر سال جاری منتشر شد، گفت: دومین دوره رویداد جمعینو، برخلاف دوره قبلی محدود به نیروهای انسانی و شاغلان سازمان تأمین‌اجتماعی نخواهد بود و علاوه بر فعالان رسانه‌ای، عموم علاقه‌مندان به حوزه تولید محتوا و ایده‌پردازی می‌توانند ایده‌های خلاقانه خود در موضوع رسانه و بیمه‌های اجتماعی را ذیل سه محور اعلامی جشنواره و در یکی از قالب‌های تیزر، موشن‌گراف، کلیپ، فیلم کوتاه، مستند و آگهی‌ بخش عمومی در سایت جمعینو ( jameino.ir ) ثبت کرده و در این رقابت شرکت کنند.
وی افزود: پیش از این، آخرین مهلت ارسال آثار به این رویداد، سی‌ام بهمن ماه 1401 اعلام شده بود که با توجه به استقبال صورت‌گرفته و با هدف فراهم شدن امکان ارسال آثار برای همه علاقمندان به شرکت در این دوره از رویداد، تا پانزدهم فروردین 1401 تمدید شده است.
فیاضی همچنین گفت: دوره دوم رویداد جمعینو با هدف فراخوان ایده‌های تولید محتوای رسانه‌ای ذیل سه محور اصلی معرفی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی، توسعه فرهنگ بیمه‌ای و همچنین طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی (طرح بیمه دانشجویی و بیمه زنان خانه‌دار و دختران) برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگانی که ایده‌های آنان در پالایش اولیه انتخاب می‌شود؛ به یک دوره منتورینگ یا راهبری دعوت خواهند شد تا با راهبری و راهنمایی منتورهای تخصصی؛ ایده‌های خود را به طرح‌هایی کاربردی و عملیاتی تبدیل کنند. این رویداد با ارائه حضوری برگزیدگان در حضور داوران و کارشناسان و انتخاب برترین‌ها به پایان خواهد رسید.
گفتنی است ایده‌های برگزیده در مرحله داوری نهایی، ضمن تقدیر از سوی توسط مسئولان سازمان تأمین‌اجتماعی، برای تولید مورد حمایت سازمان تأمین‌اجتماعی قرار خواهند گرفت.