در راستای راهبرد افزایش و توسعه صادرات گروه توسعه ملی، خط ارسال محصولات شرکت پاکسان به کشور سوریه فعال شد.

 



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ، شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: باتوجه به ترسیم نقشه راه صادراتی مجموعه و دستیابی به اهداف مورد نظر در تازه ترین اقدام با عقد قراردادی جدید خط صادرات محصولات خود به کشور سوریه را فعال نمودیم.

مدیرعامل پاکسان با تاکید بر ضرورت نفوذ در بازارهای مختلف صادراتی افزود: برنامه مدون و جامع این شرکت به منظور توسعه و نفوذ در بازارهای خارجی،  گام به گام درحال محقق شدن است و در این خصوص نیز طی روزهای اخیر علاوه بر سوریه محموله ای از محصولات به کشور یمن نیز ارسال شده است.

محمدی راد با اشاره به اهمیت حفظ روند روبه رشد صادرات به کشورهای مختلف ازجمله سوریه گفت:  پس از بحران های بوجود آمده طی دهه اخیر در کشور سوریه و انسداد مسیرهای ترانزیتی منتهی به این کشور شاهد کاهش صادرات به این بازار بودیم که طی دوسال اخیر و با سیاست های دولت سیزدهم این روند افزایشی شده است و ظرفیت و پتانسیلی را ایجاد نموده است که بتوانیم در این کشور حضور یافته و سهمی از بازار شوینده سوریه را به محصولات پاکسان اختصاص دهیم.

افزایش تولید و رشد صادرات و ارزآوری برای کشور از مهم ترین اهداف و اولویت‌های شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی است که در کلیه شرکت‌های تابعه در حال پیگیری و اجرا است.