فیض پور گفت: تولید و فروش حدود ۶۰ هزار تن محصولات بهداشت فردی، و همچنین تولید حدود  ۶ هزار و ۵۰۰ تن محصولات صنعتی و ۳هزار و ۵۰۰ تن ادوات بسته بندی در سال جاری پیش‌بینی شده است.

 



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی، مهرداد فیض پور مدیر عامل شرکت گلتاش با اشاره به رویکردهای شرکت در سال جاری گفت: همانطور که در بودجه ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده است، مهم ترین رویکرد گلتاش در سال جاری عبارت از بازپس‌گیری سهم این شرکت از بازار محصولات شوینده خواهد بود.

وی افزود: مسائل پیش آمده در ۲ سال گذشته باعث کوچک شدن سهم بازار سنتی محصولات شده که جبران آن، اولویت اصلی برنامه‌های گلتاش را تشکیل می‌دهد.
مدیرعامل گلتاش دستیابی به اهداف تولید امسال را امکان‌پذیر دانست و گفت: در صورت تامین مالی مورد نیاز برای خرید مواد اولیه، ملزومات مصرفی و قطعات ماشین آلات، مشکل عمده‌ای برای دستیابی به اهداف تولیدی وجود ندارد.
وی افزود: همکاری و تلاش حداکثری شرکت به‌پخش و توزیع بهنگام در بازار و نهایتا بازپرداخت منطقی وجوه حاصل از فروش برای دستیابی به اهداف تولیدی، اهمیتی ویژه دارد.

وی در مورد برنامه های در دست اقدام شرکت، در بخش‌های تحقیق و توسعه گفت: تا انتهای سال مالی فرمولاسیون و دریافت پروانه برخی محصولات جدید چه در زمینه بهداشت فردی و چه سایر شوینده‌ها از قبیل انواع اسپری شوینده و لکه‌بر، انواع مایع پاک کننده مورد مصرف صنایع بهداشتی، بیمارستانی، راهسازی و حمل و نقل، مکان های عمومی در حال اقدام است.

فیض‌پور هم‌چنین تصریح کرد: در بخش پروژه های سرمایه ای شامل تکمیل تدریجی زنجیره تولید ادوات بسته‌بندی از قبیل خمیر دندان و درب بطری و پِت و…، و در بخش های تولید شامل نوسازی و بهسازی برخی مخازن و تجهیزات و تکمیل تدریجی سایت گل بو با جدیت در دست انجام است.

فیض پور در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه بهره وری نیز گفت: تلاش برای افزایش بهره وری شرکت در بخش فروش، بازاریابی و بازارگشایی محصولات صادراتی  بصورت مستمر در جریان است.

مدیرعامل گلتاش با بیان اینکه “کنترل ریسک”، اولویت قطعی  تمام رویکردها و اقدامات آتی شرکت است تصریح کرد: “قیمت گذاری دستوری” همچنان عمده.ترین چالش برای این کسب و کار محسوب می‌شود وکشش بازار برای افزایش بهای محصولات نیز به نقاط بحرانی نزدیک شده، بنابراین با اتخاذ بهترین و به روزترین روش‌ها چالش های پیش رو مدیریت می شود.