ال‌جی در کنفرانس جهانی بلژیک، جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه سیستم‌های پیشرفته‌ی کمک راننده هوشمند و فن‌آوری‌های خودرو خودران را به نمایش گذاشت.

به گزارش اقتصادرسا، ال‌جی الکترونیکس (LG)، پیشرو در زمینه قطعات خودرو، بخش‌هایی از کار تحقیق‌و‌توسعه خود را به نمایش گذاشت و این هفته در AutoSens بروکسل جدیدترین راه‌کار داخل ‌خودرویی خود را معرفی کرد.

کنفرانس جهانی مربوط به سیستم‌های کمک راننده پیشرفته (ADAS) و فن‌آوری‌های خودروی خودران (AV)، AutoSens Brussels هر ساله در موزه مشهور Autoworld در پایتخت بلژیک برگزار می‌شود. سال ۲۰۲۲ دومین سال متوالی است که ال­جی برای ارائه در این رویداد دعوت شده است.

ال‌جی در ادامه‌ی موفقیت‌هایش، امسال برای دستاوردهای خود در بخش نوآورانه­ترین اپلیکیشن مفهومی داخل‌ خودرو و مبتکرانه‌ترین اپلیکیشن ادراکی داخل خودرو مورد قدردانی قرار گرفت. در جوایز AutoSens سال گذشته، ال‌جی در بخش برترین توسعه سخت‌افزار سال، برنده‌ی جایزه‌ی طلا شد.

Autosens انجمن بین‌المللی نخبگان، مهندسان، دانشمندان و متخصصان صنعت خودرو است که در سال ۲۰۱۵ با هدف شکل‌دهی به آینده‌ی فن‌آوری‌های ادراکی خودرو تشکیل شده است. AutoSens Brussels یکی از سه کنفرانس اصلی این انجمن است. رویداد سال ۲۰۲۱ به علت همه­گیری کرونا به صورت آنلاین برگزار شد، و در این رویداد ال‌جی و مرسدس بنز به‌طور مشترک نتیجه همکاری‌ موفق خود را در فن‌آوری دوربین ADAS ارائه دادند.

در کنفرانس امسال، که مجدد در Autoworld و به‌صورت حضوری برگزار شد، ال‌جی جدیدترین راه‌کار دوربین داخل کابین خودرو را معرفی کرد و نتایج برنامه‌ی تحقیق‌وتوسعه‌ی برجسته‌ خود را به اشتراک گذاشت.

 دکتر پارک یونگ-کیونگ، از متخصصان  Vision AIدر ال‌جی، درباره‌ی دوربین‌های نوآورانه این شرکت برای خودروها صحبت کرد و دیدگاهش را درباره‌ی مباحثی از جمله پورتفولیوی ال‌جی در راه­کارهای قطعات خودرو و اقدامات بخش تحقیق‌و‌توسعه ال‌جی، مطرح کرد.

راه‌کارهای دوربین داخل خودرو ال‌جی با موفقیت برای کنترل راننده و سرنشینان به‌کاربرده شده است. و دکتر پارک در سخنرانی‌اش پروسه‌ی توسعه‌ی این راه‌کارهای یکپارچه‌ را به اطلاع مخاطبان رساند؛ از ابداع الگوریتم‌های جدید تا جدیدترین سیستم‌های راستی‌آزمایی و نرم‌افزار کنترل دوربین که تضمین‌ می‌کند دوربین‌های این شرکت از تکنولوژی پیشرفته بهره می‌برند.

به گفته‌ی یون سیوک-هیون، مدیر شرکت راه‌کارهای تامین قطعات خودرو ال‌جی: «تحقیق‌وتوسعه‌ی مستمر، کلید موفقیت مداوم ال‌جی در بازارهای به‌سرعت در حال رشد ADAS و AV است. ما مفتخریم که بار دیگر امسال برای ارائه در AutoSens دعوت شدیم و همچنان به ارائه‌ی چشم‌انداز خود و حمایت از جوامع صنعتی و انجمن‌های متخصصانی که مانند ما رویای پویایی آینده را در سر دارند ادامه خواهیم داد.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top