روتیتر: به مناسبت گرامیداشت روز زن صورت گرفت؛

مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در ناحیه پستی شهرک قدس با بانوان شاغل در این ناحیه که در روز تعطیل به خدمت رسانی مشغول بودند، دیدار و از خدمات آنان قدردانی کرد.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ محمودلیائی؛ مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت گرامیداشت روز زن، صبح امروز 24 دی 1401 به منظور تبریک و قدردانی، با حضور درناحیه پستی شهرک قدس با بانوان شاغل در این ناحیه دیدار و گفتگو کرد.
وی با بیان اینکه در این برهه حساس بیش از هر زمان دیگر اقتصاد کشور به اندیشه و همت مضاعف نیاز دارد گفت: «یقینا بانوان گرامی شاغل در شرکت ملی پست با الگوبرداری از سیره زندگی زهرای مرضیه (س) دوشادوش مردان در مسیر تغییر، تحول و اعتلای شبکه پستی کشور گام بر خواهند داشت.»
مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن تبریک فرارسیدن روز زن و مادر، به تعطیلی روز جاری در سطح بعضی استانها اشاره کرد و تعهد و وجدان کاری کارکنان شبکه پستی کشور من جمله بانوان شاغل در بخشهای مختلف اجرایی وستادی را مثال زدنی خواند و از آنان قدردانی کرد.
معاون وزیر ارتباطات در ادامه با همراهی بهادری مدیر منطقه پستی شمال غرب تهران از بخشهای مختلف این ناحیه پستی بازدید و فرایندهای اجرایی را مورد بررسی قرار داد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top