روتیتر: معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هم اکنون ۱۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی نهضت ملی تحت مسئولیت این بنیاد، با میانگین پیشرفت ۶۰ درصد در مرحله بهسازی و بازسازی قرار دارد.


 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هم اکنون ۱۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی نهضت ملی تحت مسئولیت این بنیاد، با میانگین پیشرفت ۶۰ درصد در مرحله بهسازی و بازسازی قرارداد.
مجید جودی مسئولیت بنیاد را در اجرای طرح بهسازی و نوسازی خانه‌های روستایی، سالانه ۲۰۰ هزار واحد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۱۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی در دست اجراست که عمده آن‌ها از آبان سال گذشته آغاز شده است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: با توجه به اجرایی شدن مصوبه دولت در خصوص افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان، تا کنون ۳۲ هزار نفر برای دریافت این تسهیلات به بانک معرفی شده و هزار و ۸۰۰ نفر هم کار احداث و نوسازی واحد‌های خود را آغاز کرده اند.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی از کارگزاران اجرای طرح نهضت ملی مسکن مسئولیت دارد تا سالانه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در روستا‌ها و شهر‌ها اجرایی کند که ۲۰۰ هزار واحد آن‌ها در شهر‌ها و ۲۰۰ هزار در روستاهاست.