روتیتر: اردبیلی خبر داد:

مشاور امور بانوان شهرداری تهران گفت: تاکید جدی بر نقش محوری زنان در خانواده وجود دارد و فضای خانه در عین اهمیت زن در خانواده و تفکیک بین نقش خانه‌داری و خانه‌ نشینی زن باید همواره مورد توجه قرار بگیرد و خانه‌داری زن‌ها هیچ‌گاه به معنی خانه نشینی و عدم فعالیت اجتماعی نیست.


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری اقتصاد رسا، نشست خبری مریم اردبیلی مشاور امور بانوان شهرداری تهران امروز سه‌شنبه بیستم دی ماه سال جاری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.


اردبیلی در این نشست خبری اظهار کرد: پویش قدردانی از امروز راه‌اندازی می‌شود و اگر قدر و جایگاه واقعی حضرت فاطمه(س) به خوبی شناخته شود، حتما جایگاه زن در جامعه اسلامی هم به خوبی شناسانده خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاکید جدی بر نقش محوری زنان در خانواده وجود دارد و فضای خانه در عین اهمیت زن در خانواده و تفکیک بین نقش خانه‌داری و خانه‌ نشینی زن باید همواره مورد توجه قرار بگیرد و خانه‌داری زن‌ها هیچ‌گاه به معنی خانه نشینی و عدم فعالیت اجتماعی نیست.

مشاور امور بانوان شهرداری تهران خاطرنشان کرد: زن در نقش‌های مختلف فردی و اجتماعی که دارد باید مورد توجه باشد و از وی در جایگاه‌های مختلف از او قدردانی به عمل بیاید و تلاش‌های او در عرصه‌های مختلف فعالیتش دیده شود.

اردبیلی همچنین یادآور شد: قدردانی از زنان نباید تنها به هفته بزرگداشت و گرامیداشت مقام زن خلاصه شود و در طول سال باید همواره از تلاش زنان قدردانی شود.

وی تاکید کرد: ۱۶۷ برنامه ویژه زنان تهرانی در ایام هفته گرامیداشت مقام زن با ظرفیت ۶۰۰ هزار نفر برگزار خواهد شد و ۳۷ مسابقه ورزشی و فرهنگی هم در این ایام تدارک دیده شده است.

مشاور امور بانوان شهرداری تهران اضافه کرد: جشن خانوادگی ویژه روز مادر در روز جمعه هفته جاری در میدان امام حسین علیه‌السلام با حضور مادران، زنان و خانواده‌های آن‌ها برگزار خواهد شد.