روتیتر: زاکانی تأکید کرد:

شهردار تهران گفت: برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در قالب‌های مختلف موجب شور و نشاط و شادابی در سطح جامعه شده و در کنار رقابت و مشارکت این مهم محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری اقتصادرسا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آئین افتتاحیه جشنواره‌های فرهنگی ورزشی آرمان که امروز یکشنبه هفتم اسفند ماه در قالب سی و هفتمین پویش امید و افتخار در حسینیه جماران برگزار شد با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تهران برای برگزاری ۵۲ رویداد فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی و ... اظهار کرد: بنا داریم در قالب ۵۲ رویداد در هفته‌های متوالی برنامه‌های متعددی را در ابعاد مختلف برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در قالب‌های مختلف موجب شور و نشاط شادابی در سطح جامعه شده و در کنار رقابت و مشارکت این مهم محقق خواهد شد.

شهردار تهران با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در سطح شهر تهران گفت: پتانسیل خوبی به جهت نیروی انسانی در سطح پایتخت وجود دارد و باید از این ظرفیت و پتانسیل به نحو مطلوب استفاده شود.

زاکانی با اشاره به برگزاری ۵۲ رویداد در سطح ۳۵۲ محله شهر تهران، تصریح کرد: علاوه بر برگزاری این رویدادها؛ تمهیداتی صورت گرفته است تا افراد مستعد و توانمند در بخش‌های مختلف شناسایی شوند.

وی ادامه داد: از ۵۲ رویداد اشاره شده ۱۶ رویداد به رشته‌های مختلف ورزشی، اختصاص دارد که از همین تعداد نیز ۸ رویداد مختص آقایان و ۸ رویداد مختص بانوان طراحی شده است.

شهردار تهران اضافه کرد: یکی از رویدادهای ۵۲ رویداد اشاره شده مربوط به برگزاری بازی‌های الکترونیک بود که درسطح شهر تهران اجرا و ۶ هزار نفر در آن مشارکت داشتند و نتایج خوبی را نیز به دست آمد.

انتهای پیام/

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top