روتیتر: مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تأکید کرد:

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با تأکید بر اینکه ذخایر کالاهای اساسی کشور در عالی‌ترین سطح قرار دارند و هیچ‌گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد، گفت: انواع کالاهای اساسی به حداکثر میزان ممکن در انبارها، سیلوها و مخازن کشور ذخیره‌سازی شده است.

به گزارش اقتصادرسا ؛ دکتر سید سعید راد با تأکید بر اینکه تمامی مراکز ذخیره‌سازی کشور مملو از کالاهای اساسی هستند، افزود: محصولات اساسی مورد نیاز مردم عزیزمان به میزان مورد اطمینان در مراکز مختلف در اقصی نقاط کشور نگهداری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اظهار نظرهای غیر کارشناسی و بعضاً سیاسی در زمینه کمبود ذخایر اساسی به نگرانی مردم عزیزمان دامن می‌زند، اظهار کرد: برای تأمین امنیت غذایی مردم عزیزمان با تمام توان تلاش می‌کنیم و انتظار داریم برخی افراد با اظهارات نادرست خود به امنیت روانی جامعه آسیب نزنند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه علاوه بر خرید تضمینی نزدیک به 5 میلیون تن گندم از کشاورزان، نسبت به واردات صدها هزار تن گندم نیز اقدام کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: همانطور که در زمینه ذخیره‌سازی گندم در بهترین وضعیت ممکن قرار داریم، در مورد سایر کالاهای اساسی نیز در از شرایط ایده‌آل برخورداریم.