وزیر امور اقتصادی و دارایی از برنامه دولت برای نوسازی صنایع آسیب دیده از جنگ تحمیلی سوم خبر داد.

 


 
به گزارش اقتصادرسا؛سید علی مدنی زاده در گفتگویی با صدا و سیما گفت: در برنامه نوسازی  واحدهای صنعتی آسیب دیده، از فن آوری و یا خطوط تولید جدید به جای فن آوری های قبل استفاده خواهد شد و حتی جانمایی جدید برای صنایع آسیب دیده مبتنی بر ملاحظات  زیست محیطی در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: تصمیم های  حمایتی هم در دولت برای دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی که با مشکل تقاضا یا زنجیره تولید روبرو شده اند، در دست اجراست.
 
وزیر اقتصاد اضافه کرد: دوره پسا جنگ، دوره نوسازی اقتصادی است و بسته های حمایتی مانند بسته اخیر برای کارگاه‌های زیر ۵۰ نفر در نطر گرفته شده است.
 
مدنی زاده تصریح کرد: همانگونه که مردم با حضور پرشور در میدان ها و خیابان‌ها پای کار آمده اند، بی شک سربازان اقتصادی هم در عرصه اقتصادی به مسئولیت خطیر خود عمل خواهند کرد.