روتیتر: رئیس دیوان عالی کشور در یادواره شهدای اردستان:

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم با بیان اینکه مردم منطقه اردستان به لحاظ پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و غیرت دینی ظرفیت بزرگی دارند، گفت: مسئولان باید با شتاب بیشتری مشکلات مردم را رفع کنند.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم روز جمعه در یادواره سرداران و ۱۲۰ شهید دهستان برزواند اردستان در روستای نیسیان اظهار کرد:این منطقه مردمی مستعد در همه حوزه ها دارد و در توزیع امکانات باید به این توانمندی ها توجه شود، امیدواریم مسئولان بتوانند مشکلات این مردم را به سرعت رفع کنند.


وی اامه داد: در اسلام حکومت با محوریت اسلام غیر از نظام اسلامی در طول تاریخ نبوده و خداوند خواست این نعمت نصیب ملت ایران شود و باید باید قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی باشیم.


رئیس دیوان عالی کشور گفت: نظام اسلامی با خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید آبیاری شد و هیچ سالگردی را بدون یاد شهدا جشن نمی گیریم و همیشه جشن پیروزی همراه با یاد شهیدان والامقام است.


حجت الاسلام مرتضوی مقدم افزود: امکانات کشور باید با توجه به ظرفیت های مردم هر منطقه توزیع شود و مردم این منطقه چه به لحاظ ولایت مداری و پایبندی به ارزش ها و چه شهدایی که تقدیم انقلاب کرده اند و چه در حوزه های خوداشتغالی و تولید، ظرفیت های بزرگی دارند اما منطقه محروم است و مسئولان باید مشکلات را احصا کرده و امکانات مورد نیاز برای مردم منطقه فراهم کنند.


گفتنی است: روستای نیسیان در ۷۰ کیلومتری جنوب اردستان واقع شده است هزارو ۵۰۰ نفر جمعیت دارد.شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

 

انتهای پیام/