روتیتر: با هدف تقویت ارتباط میان صنعت و نسل نوآور بخش معدن کشور

ایمینو در راستای توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی با انجمن صنفی کارفرمایی صندوق ها و نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر کشور تفاهمنامه منعقد کرد.

 

به گزارش اقتصادرسا؛طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو) و انجمن صنفی کارفرمایی صندوق ها و نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر کشور با هدف ایجاد ارتباط سازنده بین صنعت، کسب و کارهای نوپا و شرکت های دانش بنیان تفاهمنامه به امضا رساندند.

در راستای تحقق اهداف این تفاهمنامه، طرفین در زمینه های مدیریتی، عملیاتی و فعالیت های نوآورانه و فناورانه، سرمایه گذاری برنامه های خود را تشریح و این همکاری را در راستای توسعه دانش فنی با در نظر گرفتن تمام امکانات اعم از فناوری موجود، منابع مالی، داده ها، اطلاعات، نیروی انسانی و شبکه های کاری و تخصصی اعلام کردند.

با توجه به تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» ایمینو درصدد است همکاری مستمر خود با انجمن صنفی کارفرمایی صندوق ها و نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر کشور را در راستای رشد و توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی بخش معدن و صنایع معدنی از طریق معرفی و جذب منابع مالی و سرمایه گذاری برای کسب و کارهای نوپا، ایده های برتر و شرکت های دانش بنیان گسترده کند.

براساس این تفاهمنامه، ایمینو و انجمن صنفی کارفرمایی صندوق ها و نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر برای ایجاد امکان کارآفرینی، نوآوری و بهره مندی از ظرفیت های موجود سرمایه گذاری و بهبود وضعیت کسب و کارهای نوپای موردتایید و رونق زیست بوم کارآفرینی و تقویت ارتباط سازنده میان سرمایه گذاران خطرپذیر، شتابدهنده ها و کسب و کارهای نوپا در سطح کشور برنامه ریزی کردند.

پیرو این تفاهمنامه، واحدهای صنعتی، کسب و کارهای نوپا و شرکت های دانش بنیانی که در راستای جذب سرمایه و سرمایه گذاری با چالش مواجه هستند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ای ۴۱۸۶۸۶۱۷ – ۰۲۱ تماس بگیرند یا از طریق پست الکترونیک ایمینو به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در ارتباط باشند.

«ایمینو» به عنوان مجری طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ایران در شهریورماه سال 1399 از سوی «ایمیدرو» و براساس تفاهم نامه همکاری مشترک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با وظایفی همچون سیاستگذاری، تسهیلگری، شبکه‌سازی و توسعه بازار راه‌اندازی شد و طی دو سال گذشته در راستای ایجاد و خلق استارتاپ‌ها، توسعه کسب و کارهای نوپا، تجاری‌سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و توسعه زیست بوم فناوری‌های پیشران انقلاب صنعتی چهارم با اولویت فناوری های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و بلاکچین و فناوری های هاب فعالیت داشته است.