سازمان مدیریت صنعتی به عنوان قدیمی ترین نهاد حرفه ای تحقیق و مشاوره مدیریت در خاورمیانه و در راستای تقویت بدنه هیئت علمی و کارشناسی خود برای جذبِ فارغ التحصیلان و دانشجویان دکترای تخصصی و دانش آموختگان ممتاز و استعداد درخشان کارشناسی ارشد، فراخوان عمومی داد.

 

جذب و استخدام دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دکتری و دانش آموختگان ممتازِ کارشناسی ارشدِ مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد، روانشناسی


به گزارش اقتصادرسا ؛سازمان مدیریت صنعتی به عنوان قدیمی ترین نهاد حرفه ای تحقیق و مشاوره  مدیریت در خاورمیانه و  در راستای تقویت بدنه هیئت علمی و کارشناسی خود برای جذبِ فارغ التحصیلان و دانشجویان  دکترای تخصصی و دانش آموختگان ممتاز و استعداد درخشان کارشناسی ارشد، فراخوان عمومی داد.
بنا بر این فراخوان، متقاضیان در رشته گرایش های مدیریت، مهندسی صنایع، کارآفرینی، اقتصاد و همچنین رشته روانشناسی در گرایش روانشناسی صنعتی وعلوم شناختی  که واجد شرایط باشند، می توانند  جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود، به نشانی اینترنتی   https://consulting.imi.ir/estekhdam مراجعه نمایند.
بر اساس آنچه که در متن فراخوان آمده است، فرهیختگانی که از این طریق جذبِ سازمان مدیریت صنعتی شوند، به صورت توأمان به عنوان پژوهشگر، مشاور مدیریت و مُدَرِّس به کار و فعالیت تمام وقت خواهند پرداخت.