روتیتر: مدیرعامل گروه توسعه ملی در بازدید از شرکت گلتاش:

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی همزمان با روز کارگر در سفر به اصفهان از شرکت گلتاش بازدید و ضمن قدردانی از عملکرد رو به رشد این شرکت، به اهمیت موضوع رشد تولید با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در شعار سال ۱۴۰۲ تاکید کرد.

 



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی، حسین مدرس خیابانی صبح امروز در این بازدید گفت و گویی صمیمانه با کارکنان این شرکت به خصوص در بخش کارگری داشت.
وی ضمن بازدید از خطوط تولید و مشاهده زحمات بخش فنی در کنار بخش‌های تحقیق و توسعه و مدیریت این کارخانه، از کارگران این کارخانه نیز به طور ویژه قدردانی کرد.
وی همچنین ضمن تشکر از بخش مدیریت کارخانه بابت اجرای درست و به موقع طرح های توسعه، گفت: طرح توسعه به مثابه جریان خون در رگ‌های واحدهای تولیدی است و می تواند نشاط و انگیزه را در مجموعه نگاه دارد.
مدرس خیابانی با بیان اینکه در واقع طرح توسعه و نگاه توسعه محور می تواند به اقتصاد کشور کمک کند گفت: باید بتوانیم در کنار نگاه صادراتی و حمایت از توان داخلی، زنجیره تامین مالی را شکل دهیم و وصول مطالبات با نظم بیشتری انجام شود.

مدیرعامل گروه توسعه ملی در ادامه به ارائه پیشنهادی برای افزایش تولید و فروش این شرکت پرداخت و افزود: اگر نظام پرداخت پاداش کارکنان بر اساس آورده‌های بخش تولید و فروش باشد، باعث می شود که انگیزه بیشتری برای افزایش کیفیت و کمیت در تولید و فروش ایجاد شود.
وی همچنین به نقش کلیدی گروه توسعه صنایع بهشهر در پیشبرد اهداف این شرکت و سایر شرکت های زیرمجموعه اشاره کرد و گفت: گروه بهشهر باید با ایجاد فضای هم افزایی بین شرکت های شوینده این هلدینگ نظیر پاکسان، ساینا، مروارید هامون، گلتاش و … کانال تبادل تجربه را باز کند و یک کنسرسیوم قوی برای فروش داخلی و صادراتی ایجاد کند.