نمایشگاه اورآسیا پلاست از تاریخ یکم لغایت چهارم آذرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌گردد.

 

 به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، نمایشگاه اورآسیا پلاست از تاریخ یکم لغایت چهارم آذرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می گردد.
این نمایشگاه با هدف رشد و معرفی ظرفیت‌های صنعت پلاستیک و دیگر صنایع مرتبط برگزار می‌شود و شرکت‌های متعدد داخلی و خارجی، ضمن فرصت حضور و معرفی دستاوردها، به دنبال گسترش روابط تجاری خود با سایر شرکت‌های بین‌المللی خواهند بود.
 
این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می گردد و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت‌ها و برندهای بین‌المللی است.
دراین نمایشگاه معتبر جهانی، ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، Hyrdraulic و پنوماتیک، روش های بازیافت و... ارائه می گردد.
 
شایان ذکر است نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا، ترکیه (Plast Eurasia) بزرگترین نمایشگاه پلاستیک در منطقه اوراسیا است که از اهمیت بالایی در این خصوص برخوردار است.
 
این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین‌المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه اوراسیا است و شرکت های معتبر ایرانی من جمله شرکت پتروشیمی امیرکبیر، در کنار رقبای خارجی خود در این رقابت حضور دارند.
 
از دیگر مزیت های حضور مجموعه امیرکبیر در این عرصه، می توان به تبادل آخرین فناوری ها در عرصه پتروشیمی، رایزنی‌های تجاری و توسعه بازارهای بین‌المللی اشاره کرد.
 
در نمایشگاه اورآسیا پلاست 2023 ترکیه، شرکت هایی از ۳۸ کشور جهان نظیر ترکیه، آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، چین، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا و روسیه حضور دارند.
 
شرکت پتروشیمی امیر کبیر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پلی اتیلن در ایران به شمار می آید که مجتمع تولیدی آن در سایت چهار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر در استان خوزستان واقع شده است.