علیرضا زاکانی، شهردار تهران طی حکمی وحيدرضا اناركي محمدي را به مدت يكسال به سمت «مديرعامل و عضو هيئت مديره شركت توسعه فضاهاي فرهنگي» منصوب کرد.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، در متن حکم انارکی محمدی آمده است:

 نظر به شايستگي، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالي و به موجب اين حكم به مدت يكسال به سمت «مديرعامل و عضو هيئت مديره شركت توسعه فضاهاي فرهنگي» منصوب مي‌شويد.

اميد است بر اساس اسناد فرادست و برنامه‌هاي مصوب شهرداري تهران، در راستاي ارتقاي سطح كيفي شركت و تسريع در انجام خدمت‌رساني، ضمن هماهنگي با ساير اعضاي هيئت‌مديره نسبت به برنامه‌ريزي براي اطمينان از حسن اجراي امور، حفظ منافع، سرمايه، اموال شركت و رفع موانع، همه توان و تجربه خويش را جهت تحقق چشم‌انداز «تهران؛ كلان‌شهر الگوي جهان اسلام» به‌كارگيريد.

رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئوليت جناب‌عالي در سايه نقش‌آفريني مؤثرتان متكي به راهبردهاي كلان شهرداري تهران باشيم، توفيقات روز افزون شما را در ايفاي مسئوليت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

بنابراین گزارش سوابق وحید رضا انارکی محمدی به شرح زیر است:

وی بیست و چهارم مهر سال ۱۴۰۰ توسط دکتر علیرضا زاکانی، به سمت شهردار منطقه ۲۲ تهران منصوب شد. وی از بیستم  شهریور سال نود و شش تا بیست و سوم مهر ۱۴۰۰، شهردار منطقه ۱۵ تهران بود.

بر اساس اطلاعاتی که در سامانه شفافیت شهرداری تهران منتشر شده است، قائم مقامی منطقه 11 و همچنین معاونت شهرسازی مناطق 11، 9، 22 و 2 از دیگر سوابق وحید رضا انارکی محمدی به شمار می آید.

وی در طول  یک دهه اخیر، سمت های متنوعی در شهرداری مناطق پایتخت داشته و به زیر و بم امور مدیریت شهری آشنا است.همچنین او مدیر نمونه  شهرداری تهران در سال نود و پنج شد. وحید رضا انارکی محمدی از مدیران دست به قلم شهرداری پایتخت نیز به شمار می رود.

گفتنی است کتاب "مدیریت فضاهای انسان محور" به قلم وحید رضا انارکی محمدی و رقیه قاسمی درویش بقال از سوی نشر رهام اندیشه کرج در سال ۱۳۹۷ منتشر شده است.