هلدینگ پتروفرهنگ در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا که از ۱۳ تا 16 آذر ماه با حضور شرکت‌های ایرانی و کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و برخی کشورهای عضو شانگهای و شورای همکاری خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، حضور فعال داشت.



به گزارش اقتصادرسا ، دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا که از ۱۳ تا 16 آذر ماه با حضور شرکت‌های ایرانی و کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و برخی کشورهای عضو شانگهای و شورای همکاری خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

غرفه پتروفرهنگ در این نمایشگاه میزبان بازرگانان، تولید‌کنندگان، کار آفرینان و مدیران ارشد کشور‌های عضو شامل روسیه، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و همچنین کشور‌های عضو سازمان شانگ‌های و کشور‌های حاشیه خلیج فارس بود و همچنین برخی مسئولان کشوری از جمله معاون وزیر صمت و استاندار تهران از غرفه پتروفرهنگ بازدید کردند.

پتروفرهنگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان متانول جهان و محصولات دیگری نظیر اتیلن گلایکول، اتیلن گلایکول، تری اتیلن گلایکول، اوره، آمونیاک و کریستال ملامین با هدف دستیابی به بازارهای جدید بین المللی، بهره گیری از دانش روز نیز در این نمایشگاه در سالن خلیج فارس طبقه دوم غرفه شماره 7 حضور فعال خواهد داشت.

گفتنی است در اولین روز از دومین نمایشگاه اوراسیا سفرا ، مسئولان عالی و هیئت‌های تجاری از کشورهای مختلف از جمله عمان، ارمنستان، روسیه و … از غرفه هلدینگ پتروفرهنگ بازدید و طی گفت‌وگوی های انجام شده با مسئولان این هلدینگ خواستار همکاری‌های اقتصادی مشترک شدند.

همچنین در دومین روز از نمایشگاه، دو تفاهم‌نامه تامین دانش فنی با یک شرکت معتبر چینی_ایرانی دانش بنیان، توسط شرکت‌های مهتاب پارسیان و پتروشیمی آریا منعقد شد و در روز سوم نیز یک توافق نامه تامین تکنولوژی و انجام مهندسی پایه شرکت سیمیایی لاوان با یک شرکت معتبر امضاء شد.

روز چهارم نیز غرفه پتروفرهنگ میزبان برخی مسئولان از جمله فخاری استاندار تهران بود.