روتیتر: حمید رضا شکر زهی در نشست خبری اعلام کرد؛

مدیرعامل شرکت هلدینگ و استارتاپ مه خاتون کاسپین گفت : در شرکت مه خاتون کاسپین آموزش بازارهای معاملاتی را با مدرک آموزش فنی حرفه ای ، رمز ارز با فناوری بلاکچین را با گواهینامه آموزشگاه و مهر وامضای دانشگاه خوارزمی اعطا می کنیم.

به گزارش اقتصادرسا ؛حمیدرضا شکر زهی مدیر عامل شرکت هلدینگ و استارتاپ مه خاتون کاسپین طی یک نشست خبری اظهارداشت : شرکت ما در ۳ بخش عمده فعالیت می کند در بخش نخست طراحی واجرای پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال است ، در بخش دوم آموزشگاه بازارهای معاملاتی با مدرک فنی حرفه ای وآموزش رمز ارز با فناوری بلاکچین با گواهینامه آموزشگاه با مهر وامضای دانشگاه خوارزمی اعطا می شود.

وی ادامه داد: در بخش سوم فعالیت مجموعه از اساتید فارغ التحصیلان ونخبگان دانشگاههی دعوت به همکاری کردیم در جهت ایده های نو وشکوفایی نخبگان جوان کشورمان که در این راستا عزیزان نخبه ما دستگاه firewall و امنیتی  وضد حک در ابعادی مثل تلفن همراه اختراع کردیم که این وسیله می تواند تمامی ورودی های شبکه یک شرکت را امن و محافظت کند که شامل ورودی وخروجی اطلاعات است.

 

 نجمه ساقی :  شرکت مهدخاتون کاسپین در بازار رمز ارزها فعالیت مستقیم و مهمی دارد

مهندس نجمه ساقی مدیراجرایی پلتفرم های معاملاتی MK.exchange.com نیز در ادامه نشست خبری اظهارداشت : شرکت مه خاتون کاسپین در بخش بازار رمز ارزها فعالیت مستقیم ومهمی دارد و برای معاملات کاربران خرد وب سایتی را طراحی کردند که کاربران می توانند با آسودگی خاطر معاملات رمز ارز خود را در آن صرافی انجام دادند .

رحیم زاده :  در تمامی پلاتفرم ها ورودی و خروجی ریالی و رمز ارزها به صورت آنلاین و فوری انجام می شوند

مهندس رحیم زاده توسعه دهنده شبکه های پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال نیز در ادامه این نشست خبری اظهارداشت : در شرکت mk.exchange دو پلتفرم دیگر نیز در دسترس کاربران می باشد که شامل چینجر می تواند ارزها را بدون احراز هویت به هم تبدیل کند و در بخش دیگر پلتفرمotc یا همتا به همتا می توانند به صورت سفارش گذاری خرید وفروش خود را کامل کنند .

وی افزود : در تمامی پلتفرم ها و ورود وخروجی ریالی ورمز ارزها به صورت کاملا آنلاین و فوری می باشد.

 

متین : 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به کاربران خود هستیم

فهمیه متین نیز در این نشست خبری اظهارداشت : این صرافی ۲۴ ساعته و قابل معامله می باشد و پشتیبانان مجموعه در طول شبانه روز آماده جوابگویی کاربران خود هستند.

متین خاطر نشان کرد: در پلتفرمotc کارمزد مجموعه حداکثر ۲ درصد ودر چلنجر وp2pکارمزد به تنها نیم درصد کاهش یافته که هر کدام از این پلتفرم ها می تواند نیازهای طیفی از خواسته ونیازهای کاربران خود را تامین کند .

وی در پایان اعلام کرد این شرکت واحد مستقر در دانشگاه علمی خوارزمی می باشد وبه زودی در پارک علم وفناوری هم فعالیت خود را آغاز می نماید.

 

اطلاعات تماس با شرکت؛

051-32296050

091305003

 دفتر مرکزی: مستقر در مرکز رشد دانشگاه خوارزمی کرج

دفتر مشهد: خیابان مدرس، مدرس۲، ساختمان ۲۰۳
آدرس ایمیل :
 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
آدرس اینستاگرام؛

https://instagram.com/mk.exchange?utm_medium=copy_lin
www.mk-exchange.com
www.mk-exnews.com

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top