روتیتر: شمارش معکوس گشایش فاز دوم احیااستیل بافت آغاز شد؛

کارخانه احیاء شماره 2 شرکت احیاء استیل فولاد بافت روز سه‌شنبه 4  اردیبهشت‌ماه 1403 به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.


 
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، امیر نیک رویان، مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری، با بیان این خبر گفت: واحد احیاء مستقیم شماره 2 شرکت احیاء استیل فولاد بافت که عملیات اجرایی آن از 21 بهمن ماه 1399 آغاز شده بود، روز سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403 با حضور مقامات کشوری و استانی و مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، و مدیران این گروه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری در ادامه با اشاره به راه‌اندازی فاز دوم این پروژه که عملیات اجرایی آن به وسیله قرارگاه خاتم‌الانبیا و نظارت شرکت مهندسی برسو انجام شده، تصریح کرد: با راه‌اندازی این فاز ظرفیت تولید این مجتمع که پیش از این 800 هزار تن بود، به 1 میلیون و 600هزار تن آهن اسفنجی در سال خواهد رسید.

نیک رویان ادامه داد: با بهره‌برداری از فاز دوم این مجتمع، زمینه ایجاد اشتغال پایدار بیش از 700 نفر به صورت مستقیم و 5هزار نفر به صورت غیرمستقیم در منطقه کم‌برخوردار بافت به وجود خواهد آمد و نقش به‌سزایی در توسعه اقتصادی متوازن این منطقه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، فاز اول شرکت احیا استیل فولاد بافت، در سال 1398 با مشارکت هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان به عنوان سهامدار عمده، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و بانک صنعت و معدن با هدف خودکفایی صنعتی و تولید محصولات استراتژیک مانند آهن اسفنجی به بهره‌برداری رسیده است.
مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری همچنین از افتتاح ویلاهای اقامتی شهرستان بافت و مجتمع بین راهی این منطقه در این مراسم خبر داد و گفت: مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری در راستای انجام مسولیت های اجتماعی و همچنین بهبود اوضاع سلامت و ورزش جوانان منطقه بافت ،قصد دارد مجتمع ورزشی شهرستان را بازسازی و نوسازی کند تا عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
گفتنی است بازسازی و نوسازی مجتمع ورزشی شهید شهابی بافت هم اکنون آغاز شده است.

سکوی تامین مالی جمعی پولسار یکی از جدیدترین خدمات کارگزاری بانک سامان بوده که اواسط سال ۱۴۰۲ موفق به اخذ مجوز تامین مالی جمعی تحت عنوان پولسار از کارگروه ارزیابی تامین مالی جمعی شرکت فرابورس ایران شد. پولسار با هدف ایجاد پل ارتباطی میان سرمایه گذاران و سرمایه پذیران با شعار “پولسار، پولساز…” گام به عرصه سکوهای تامین مالی نهاده و طی۶ ماه ابتدایی فعالیت خود، موفق به تامین مالی جمعی بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال در پروژه های مختلف گردید.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛سکوی تامین مالی جمعی پولسار یکی از جدیدترین خدمات کارگزاری بانک سامان بوده که اواسط سال ۱۴۰۲ موفق به اخذ مجوز تامین مالی جمعی تحت عنوان پولسار از کارگروه ارزیابی تامین مالی جمعی شرکت فرابورس ایران شد. پولسار با هدف ایجاد پل ارتباطی میان سرمایه گذاران و سرمایه پذیران با شعار “پولسار، پولساز…” گام به عرصه سکوهای تامین مالی نهاده و طی۶ ماه ابتدایی فعالیت خود، موفق به تامین مالی جمعی بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال در پروژه های مختلف گردید.

پولسار، به عنوان نوزدهمین پلتفرم تامین مالی جمعی کشور، با ارائه رویکردی نوین، کسب و کارها را به منظور تأمین مالی سریع و آسان تشویق می‌کند. این پلتفرم فرصتی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌آورد تا با ریسک کم و بازدهی مناسب، در پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند.
پلتفرم تامین مالی جمعی پولسار طی ۶ ماه ابتدایی فعالیت خود با انجام اقداماتی همچون؛
برگزاری رویدادهای مشاورهای آشنایی سرمایهگذاران خرد با اکوسیستم تامین مالی جمعی
امضا تفاهم نامههایی جهت کمک به تامین مالی آسان شرکت‌های دانش بنیان
تهیه و تدوین گزارش های کارشناسی پروندههای تامین مالی
مشارکت و همکاری در جلسات کارشناسی سازمان بورس و فرابورس با رویکرد ارتقای بازار تامین مالی جمعی پولسار
گامی مهم را در مسیر حرکت به سوی تحول دیجیتال کارگزاری بانک سامان و ارتقا سطح تامین مالی جمعی در سطح کشور برداشت.
در این مسیر همواره کارشناسان پولسار با شناخت دقیق نیازهای مشتریان و بازار، خدمات مشاورهای و تحلیل داده‌، سرویسهایی با هدف افزایش رضایت و تجربه سرمایهگذاران و سرمایهپذیران ارائه می دهند.
از مهم ترین چشم اندازهای پلتفرم پولسار در سال پیش رو توسعه فرآیند فراهم سازی بستری نوین با استفاده از ابزارهای تحلیلی و فناوری محور در جهت ارائه بالاترین سطح کیفیت خدمت و تجربه کاربری بالا برای سرمایهگذاری امن و ارتباطی موثر میان سرمایه گذاران و سرمایهپذیران و به حداکثر رساندن بازدهی در کنار کاهش ریسک سرمایه گذاری و تامین مالی آسان و سریع برای سرمایه پذیران می باشد. علاقهمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.pulsar.ir مراجعه نمایند.

 

به منظور چابکسازی و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، انتصابات مدیران و معاونین استانی بانک ایران زمین، انجام شد.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛طی احکامی از سوی مدیریت ارشد بانک ایران زمین، رضا پیشاهنگ به عنوان مدیر منطقه استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان، محمدرسول خوشنام به سمت مدیر منطقه غرب تهران و البرز، بهزاد ترویجی به عنوان سرپرست مدیریت منطقه استان های گیلان، قزوین و زنجان و مجتبی قناعتیان به سمت سرپرست مدیریت منطقه شرق تهران این بانک منصوب شدند.

لازم به ذکر است همچنین فرشاد جعفرنژاد به عنوان معاون مالی اداری مدیریت منطقه استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل، کوروش کیانی گیلان به سمت معاون مدیریت منطقه استان های کرمانشاه، کردستان، ایلام و همدان و قاسم محمد زمان به عنوان معاون مالی اداری مدیریت منطقه استان های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین منصوب شدند.
گفتنی است ایجاد انگیزه و افزایش مسئولیت پذیری در بین همکاران و سرمایه انسانی جوان در این بانک و ارائه سرویس های مطلوب به مشتریان از اهداف این انتصابات بوده است.

 

مدیر عامل بانک ملی ایران، در اولین سفر استانی خود در سال ۱۴۰۳ به‌منظور ارائه گزارش عملکرد در بخش حمایت از اقشار مختلف جامعه و به‌منظور کسب رهنمودهای لازم با مراجع عظام آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله مکارم شیرازی و علمای برجسته قم آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، آیت الله سید محمد سعیدی، آیت الله علیرضا اعرافی و آیت‌الله سید جواد شهرستانی دیدار و گفتگو کرد.



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ ابوالفضل نجار زاده در این دیدارها با ارائه گزارش در خصوص اقدامات بانک ملی ایران در حوزه اعطاء تسهیلات و گره‌گشایی از اقشار مختلف جامعه، گفت: بانک ملی ایران با توجه به حجم خدماتی که ارائه می‌دهد، بانک مورد اعتماد مردم ایران است و همواره در خدمت مردم و دولت بوده است.

نجار زاده: اهتمام ویژه بانک ملی ایران در خروج از بنگاه‌داری در سال ۱۴۰۲

وی افزود: فعالیت‌های بانک ملی ایران به اقدامات بانکداری محدود نیست و این بانک در سایر حوزه‌های مختلف از قبیل: اجتماعی، فرهنگی و … هم فعالیت دارد.

مدیر عامل بانک ملی ایران عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ بانک ملی ایران به بیش از ۴۰۰ هزار متقاضی تسهیلات قرض الحسنه اعطاء کرده است.

نجارزاده درتشریح طرح «مهربانی» عنوان کرد: بانک ملی ایران در راستای توسعه ارائه تسهیلات قرض الحسنه در سال ۱۴۰۲ طرح «مهربانی» را کلید زد که در این طرح امکان افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات به‌صورت کاملا غیر حضوری انجام می‌شود.  

وی ادامه داد: در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ که این طرح رونمایی شد با استقبال کم نظیر مردم روبه‌رو شد و حجم جذب سپرده‌ها از طریق این طرح قابل توجه بود. همچنین این منابع برای اعطاء تسهیلات خرد قرض الحسنه قابل استفاده است.

نجارزاده گفت: بانک ملی ایران با توجه به سیاست‌های دولت در راستای تأمین مالی طرح‌های زیر ساختی، گام‌های مؤثری برداشته است و در سال ۱۴۰۲ منابع خوبی به بخش راه، آب و فاضلاب و … تخصیص داده شده است. در سال ۱۴۰۳ نیز چندین طرح توسعه‌ای زیرساختی به‌منظور تأمین مالی در برنامه‌های بانک قرار دارد.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص خروج از بنگاه‌داری بانک‌ها گفت: در سال ۱۴۰۲ بزرگترین واگذاری دارایی مازاد را عملیاتی کردیم تا بتوانیم توان اعطاء تسهیلات بانک را ارتقاء دهیم و امسال نیز در راستای خروج از بنگاه‌داری اهتمام ویژه داریم.

نجار زاده به اصلاح ساختار مالی بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: با اقداماتی که صورت دادیم موفق شدیم زیان‌دهی بانک را متوقف کنیم و با بهره‌گیری از  ظرفیت‌های قانونی اقدامات لازم برای افزایش سرمایه ۲۵ همت را اجرایی کنیم.

آیت الله العظمی جوادی آملی: اگر اقتصاد سالم باشد سربلند می‌شویم

در دیدار مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملی با  آیت الله العظمی جوادی آملی، ایشان ضمن تبریک اعیاد گذشته توفیقات بهتر و برتر در خدمت‌رسانی برای حاضرین را مسألت کردند و افزوند: در کشور بعد از مسائل اعتقادی و دینی مساله اقتصادی حرف اول را می‌زند.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به حدیثی از امیرالمونین (ع) گفتند: هیچ تازیانه‌ای بدتر از فقر نیست، باید در امور اقتصادی به‌نحوی عمل شود که بدانیم چه داریم، چقدر مصرف داریم و چه باید بکنیم تا نیازها برطرف شود؛ چرا که اگر نتوان در امور معیشتی رضایت مردم را تأمین کرد و گرفتار فقر شوند، دینداری سخت می‌شود. باید علمی کار کنید و اگر اقتصاد سالم باشد سربلند خواهیم بود.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی: فلسفه تأسیس بانک حفظ سرمایه مردم است

در ادامه دیدارهای یک روزه مدیر عامل بانک ملی ایران و هیأت همراه آیت الله العظمی مکارم شیرازی نیز پس از گزارش مدیر عامل بانک ملی ایران گفتند: فلسفه تأسیس بانک، حفظ سرمایه مردم است. بانک‌ها نیز برای کسب منفعت منابع را وام می دهند، اما باید توجه داشت که این منابع باید در چرخه اقتصادی فعال شوند تا اگر سودی به مردم می‌دهند در نتیجه فعالیت‌های اقتصادی در چرخه تولید باشد، نه سود ناشی از پرداخت تسهیلات، که اگر این قدم برداشته شود خوب خواهد بود.

آیت الله شهرستانی:باید خودباوری داشته باشیم تا در مسیر پیشرفت گام برداریم،بانک ملی دراین مسیر موفق بوده است

آیت الله شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران رهنمودهایی ارائه داده و گفتند: خوشبختانه همه امکانات برای پیشرفت و توسعه در کشور وجود دارد و باید بدور از حواشی برنامه های راهبردی را اجرایی  کنیم، باید خودباوری داشته باشیم  تا در مسیر پیشرفت و توسعه گام های موثری برداریم.

وی در ادامه افزود: باید به دور از حواشی به فکر خلق ارزش باشیم و بانک ها می توانند در این راه موثر باشند.

آیت‌الله سعیدی: بانک‌ها باید تسهیل‌گر کار مردم باشند

آیت الله سید محمد سعیدی در ادامه این دیدارها ضمن اشاره به مواردی مانند توجه به نرخ کارمزدها و تمایز آن با سود گفتند: بانک‌ها باید براساس قوانین و مقررات اسلامی فعالیت کنند، این قوانین را بشناسند و در عملکرد خود جاری کنند.  باید طوری عمل کنند که تسهیل‌گر کار مردم در اجتماع باشند و در کنار این موضوع  در راستای تأمین مالی برای پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنند.

ایشان افزوند: از موارد مهمی که باید مدنظر بانک‌ها باشد، این است که باید به نحوی ریل‌گذاری کنند تا از مسئولیت اصلی خود منحرف نشوند و کسی نتواند در راستای مطامع شخصی و مطالبات غیر مشروع این ریل را منحرف کند.

آیت‌الله اعرافی: بانک ملی ایران در خدمت مردم و نظام است

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه قم نیز در ادامه این دیدارها بانک ملی ایران را دارای جایگاه ویژه ای دانستند و گفتند: این بانک همواره در خدمت مردم و نظام اسلامی است.

آیت‌الله حسینی بوشهری: اصلاح ساختار مالی در بانک ملی ایران نشان از هنر مدیریتی مدیران بانک است

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، امام جمعه موقت قم نیز عنوان کردند: اصلاح ساختار مالی  در بانک ملی ایران نشان از هنر مدیریتی مدیران این بانک است. این بانک برای مردم چهره آشنا و مورد اعتماد است و تنوع‌دهی به خدمات در بانک ملی ایران از نکات مثبتی‌ست که به آن توجه شده است.

گفتنی‌ست؛ در دیدار مدیر عامل بانک ملی ایران با حضرات آیات و روحانیون در استان قم که با حضور محمود شایان و صمد عزیز نژاد اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران و مدیران امور بانک انجام شد، پس از ارائه گزارش نجارزاده رهنمودهایی ارائه شد.

معرفی سرویس استعلام و پرداخت خلافی خودرو در گفت و گو با مدیر محصول بخش پرداخت و بازگشت پول بلو



بلو، بزرگ‌ترین نئوبانک ایران از قابلیت تازه‌ای در اپلیکیشن خود رونمایی کرده است. این قابلیت جدید به نام «خدمات خودرو»، با هدف بهبود تجربه کاربران در مدیریت و پیشگیری از خطرات مرتبط با رانندگی، معرفی شده است.
این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت جامع و تجمیعی، اطلاعات مربوط به تخلفات رانندگی خودروی خود را مشاهده کنند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند با دسترسی سریع و آسان، به اطلاعاتی مانند نوع تخلف، تعداد تخلفات و مبلغ مجموع جریمه‌های خود دسترسی پیدا کنند.
امیراحمد باقرآبادی، مدیر محصول بخش پرداخت و بازگشت پول بلو، درباره سرویس خدمات خودرو می‌گوید: «برای پرداخت خلافی خودرو اگر برای پلاک خودروی‌تان جریمه‌ای ثبت شده باشد در بلو می‌توانید آن را به صورت تجمیعی استعلام بگیرید و پرداخت کنید. این پرداختی هم به صورت آنی از طریق راهنمایی و رانندگی صفر می‌شود.»
او تفاوت این قابلیت با سایر نرم‌افزارها را اینگونه توضیح داد و گفت: «تفاوتی که بلو با بقیه نرم افزارهایی که این خدمت را ارائه می‌دهند دارد، سرعت و سهولت آن است. نرم‌افزارها یا درگاه‌های دیگر برای پرداخت هزینه استعلام شما را به دیگر درگاه‌ها هدایت می‌کنند، بعد از آن شما به عنوان کاربر باید اطلاعات بانکی خود را وارد کنید تا دوباره به درگاه اصلی وصل شوید. در بلو اما کافی است دکمه استعلام را بزنید. همان لحظه مبلغ از حساب‌تان کم می‌شود و در همان لحظه استعلام به شما نشان داده می‌شود و تنها با یک کلیک دیگر خلافی خودروی شما، صفر می‌شود.»
باقرآبادی در ادامه توضیح می‌دهد: «باید توجه داشته باشید که در بخش خدمات خودرو این قابلیت نخستین خدمتی است که بلو ارائه داده است. در ادامه و آینده بسیار نزدیک امکان استعلام و پرداخت خلافی به شکل غیرتجمیعی، پرداخت عوارض آزادراهی، پرداخت عوارض شهرداری خودرو و حتی خرید طرح ترافیک شهر تهران هم به بلو اضافه خواهند شد.»
گفتنی است، با به روزرسانی نسخه سوم اپلیکیشن بلو، کاربران این نئوبانک می‌توانند از این قابلیت تازه، استفاده کنند.
به نظر می‌رسد بلو، به عنوان یک بانک دیجیتالی موفق در ایران، مسیر دسترسی آسان به خدمات مالی را همچنان با کیفیت قابل قبولی ادامه می‌دهد و فرهنگ بانکداری را دستخوش تغییراتی جدی کرده است.

روتیتر: صمدالله محمدی، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌اندازی کارخانه شماره 2 احیاء استیل فولاد بافت گفت: گروه مالی گردشگری با سرمایه‌گذاری در این پروژه شهرستان بافت را از بن‌بست اشتغال و مهاجرت خارج کرد.



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، صمدالله محمدی، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌اندازی کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت گفت: کارخانه احیاء استیل فولاد بافت اولین، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سرمایه‌گذاری در شهرستان بافت است که توسعه صنعتی این شهرستان را هم به دنبال داشته است.

او ادامه داد: به دلیل نبودن اشتغال در شهرستان بافت طی سالیان گذشته، مردم برای تامین معیشت خود مجبور به مهاجرت بودند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در آن زمان در شهرستان بافت مشاهده می‌شد عدم وجود کارخانه صنعتی بود. همین ماجرا منجر به مهاجرت مردم از این شهرستان به شهرهای بزرگ‌تر کشور می‌شد. این مهاجرت عوارض خاص خود را داشت اما با مساعدت گروه مالی گردشگری امروز این کارخانه نقشی کلیدی در توسعه این منطقه داشته است. با راه‌اندازی فاز اول این کارخانه اتفاقات مثبتی در شهرستان رخ داد و هم‌اکنون راه‌اندازی کارخانه شماره ۲ و افزایش تولید ۸۰۰ هزار تنی باعث خوشحالی مردم شده است.

محمدی با تاکید بر مساله توسعه صنعتی به عنوان یکی از بخش‌های ضروری توسعه گفت: توسعه صنعتی به دلیل وجود این کارخانه در شهرستان بافت می‌تواند زمینه‌ساز سایر ابعاد توسعه نیز شود. راه‌اندازی و فعالیت ‌این کارخانه شرایطی را به وجود آورده که صنایع دیگری هم در شهرستان شروع به فعالیت کنند و این امر اتفاق بزرگی در منطقه است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: کارخانه احیاء شماره ۲ شرکت احیاء استیل فولاد بافت در سال ۱۳۹۹ آغاز شد و امروز آماده بهره‌برداری شده است. من وظیفه خود می‌دانم از همه کسانی که برای به ثمر نشستن این پروژه تلاش کردند تشکر کنم. اما به طور ویژه باید از گروه مالی گردشگری تشکر کنم که این پروژه را شروع و آن را با پیگیری مجدانه به ثمر رساندند.

محمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان تاثیرات دیگر راه‌اندازی کارخانه احیاء استیل فولاد بافت گفت: این کارخانه علاوه بر ایجاد اشتغال در منطقه، باعث امیدآفرینی و نشاط در جامعه و در بین جوانان شهرستان بافت شده است. این اتفاق بدون شک از موثرترین برکات این توسعه است. مردم ما امروز به امیدآفرینی احتیاج دارند و این کارخانه بیش از اشتغال، امید ایجاد می‌کند، جامعه را به تکاپو وا می‌دارد و روح و روان مردم را به نحو مطلوب و مثبتی تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. ضمن اینکه باعث رونق اقتصادی بیشتر در منطقه هم شده است.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه با بیان انتظارات خود از مدیران این کارخانه و مجموعه‌های دولتی تاکید کرد: همان‌طور که تا امروز گروه مالی گردشگری و کارخانه احیاء استیل فولاد بافت زمینه توسعه را فراهم کرده‌اند و مردم منطقه نیز بسیار قدردان آنها هستند، امیدواریم حجم سرمایه‌گذاری‌ها در این شهرستان ادامه داشته باشد و شرایط توسعه بیشتر نیز فراهم شود. از سوی دیگر امیدوار هستم دولت نیز از سرمایه‌گذاران در این منطقه حمایت کند تا توسعه روزافزونی را شاهد باشیم.

صمدالله محمدی خود با اشاره به کارهایی که گروه مالی گردشگری در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی در شهرستان بافت انجام داده، گفت: گروه مالی گردشگری علاوه بر حمایت کامل از ساخت کارخانه احیاء استیل فولاد بافت، تا امروز اقدامات بسیار خوبی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده‌اند و در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و… به شهرستان کمک کرده‌اند. به عنوان مثال گروه مالی گردشگری هم‌اکنون برنامه ساماندهی مجموعه ورزشی شهرستان بافت را دارند. بافت تنها شهرستانی است که چمن مصنوعی استاندارد ندارد و گروه مالی گردشگری تصمیم گرفته با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان، این مجموعه ورزشی را ساماندهی کنند.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: گروه مالی گردشگری به شهرستان بافت کمک کرد از بن‌بستی که در گذشته در حوزه اشتغال بود، بیرون آید و علاوه بر آن در حوزه‌های اقتصادی، بازار، مسکن، ایاب و ذهاب و… تاثیر بسیار زیادی داشته است.

کارخانه احیاء شماره ۲ شرکت احیاء استیل فولاد بافت در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در سال در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

سی‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی، به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی بین‌المللی صنایع مربوط به مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین‌آلات وابسته با حضور فعال بانک سامان در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.



به گزارش اقتصادرسا به نقل از سامان رسانه، بانک سامان با گستره متنوعی از خدمات و محصولات در حوزه‌های گوناگون و برنامه جدی برای حمایت از فعالان صنعت شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی و سلولوزی در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری با کادری کامل متشکل از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان متخصص در سی‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی حضور خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌های تولیدی و صنعتی به‌ویژه در حوزه شوینده و سلولزی کشور تبدیل‌شده، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار این حوزه اقتصادی کشور قرار خواهد داد. گفتنی است، این نمایشگاه از ۲۹ فروردین لغایت ۱ اردیبهشت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه بانک سامان در سالن ۶ غرفه ۶۰۱ مشاور‌ه‌های فنی لازم درزمینهٔ خدمات مالی و بانکی را دریافت کنند.

بانک سامان اعلام کرد که سود ما‌به‌التفاوت سپرده‌گذاران خود را پس از کسر وجوه قانونی پرداخت خواهد کرد.



به گزارش اقتصادرسا به نقل از سامان رسانه، بانک سامان با انتشار اطلاعیه‌ای عنوان کرد که «چنانچه سود قطعی سال مالی بیش از سود علی‌الحساب پس از کسر حق‌الوکاله حاصل شود، مابه‌التفاوت مبلغ مذکور متناسب با مانده و مدت هریک از سپرده‌ها، پرداخت خواهد شد.»

روتیتر: مدیرعامل موسسه اعتباری ملل:

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل گفت: با اهتمام، تلاش، کوشش، همت و همدلی کارکنان صدیق موسسه، توانستیم در سال ۱۴۰۲ عملکرد مطلوبی را شاهد باشیم و امیدواریم در سال ۱۴۰۳، این تلاشها تداوم یافته و به برنامه عملیاتی تدوین شده دست یابیم.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، در جلسسه ی شورای اداری ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای تمامی اعضای خانواده موسسه اعتباری ملل، گفت: شروع سال جدید، شروع مسیری جدید برای دستیابی به برنامه هاست. درهر واحدی که فعالیت می کنیم، عملکرد یک سال گذشته حوزه فعالیت خود را تحلیل و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم. این آنالیز در شروع مسیر، به ما کمک می کند تا به این مهم دست یابیم که آیا در برنامه های قبلی، به درستی حرکت کرده‌ایم یا انحراف داشته‌ایم؟ و بر این اساس، نقاط قوت سالهای گذشته را تقویت و نقاط ضعف را از بین ببریم.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با تاکید بر ضرورت ارتباط در میدان رقابتی، گفت: بیاییم این سوال را ویترین نگاه مان کنیم که، در ایجاد یک زنجیره ارتباطی بین صف و ستاد؛ مابین مشتریان محترم  و سازمان و نیز برقراری رابطه بین موسسه با سپرده گذاران، سهامداران و مردم، چه میزان موفق بوده ایم؟ مردم به خوبی این‌ موارد را رصد می‌کنند. امروزه هموطنان، تنها به اسم بانک یا موسسه توجه نمی کننند؛ بلکه معیارهایی نظیر: اخلاق، ادب، احترام، خدمات به روز، پاسخگویی درست، انجام بموقع کار و مهمتر، توجه و اهمیت به آنان، ملاک انتخاب شان برای فعالیتهای بانکی است. این نوع حرکتهای بنیادین، سبب جذب مشتریان محترم و در نهایت افزایش سودآوری موسسه و زمینه ساز بهبود زندگی کارکنان و سهامداران خواهد شد؛ که به نظر، برنامه ریزی در جهت تحقق این هدف، یک ضرورت محسوب می شود.

 جوادی، با یادآوری اینکه، برای سال جاری باید هدفمندتر بوده و برای هر تغییری آمادگی های لازم را داشته باشیم، گفت: اتفاقات داخلی و خارجی را به خوبی رصد کنیم و برای هر طرحی آماده باشیم تا بتوانیم سربلند باشیم. ما به عنوان یک رکن از ارکان نظام بانکی، در حد خود باید تلاش کنیم که مشکلات مردم مرتفع و رفاه و آبادانی، بیش از پیش به مردم هدیه شود.

وی با اشاره به اینکه، با اهتمام، تلاش، کوشش، همت و همدلی کارکنان صدیق موسسه، در سال ۱۴۰۲، عملکرد مطلوبی را شاهد بودیم،  گفت: در سال گذشته، توانستیم در بانکداری دیجیتال، رشد خوبی داشته باشیم و خدمات قابل توجهی را برای سهولت در فعالیتهای اقتصادی هموطنان گرامی ارائه نماییم تا آنجایی که، دستیار صوتی هوشمند نرم‌افزار فام در جشنواره نوآوری برتر ایرانی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، به عنوان “محصول برتر نوآوری ایرانی” انتخاب شده و توقع ما این است که این صدرنشینی ادامه یابد.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با اشاره به اینکه، باید برای مشتریان ارزش قائل شویم و  به دنبال راهی برای حل مشکل آنها باشیم، افزود : با رعایت اعتبارسنجی و بهداشت اعتباری در کمترین زمان ممکن، تسهیلات درخواستی آنان را پرداخت کنیم و این تسهیلات را بسوی واحدهای تولیدی سوق دهیم و از این طریق بتوانیم شعار”جهش تولید با مشارکت مردم”، که توسط مقام معظم رهبری در سال جاری نامگذاری شده است، جامع عمل بپوشانیم.

وی افزود: به حمدالله، در حوزه تسهیلات تکلیفی، در سال ۱۴۰۲ توانستیم بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه در سرفصلهای ازدواج و فرزندآوری پرداخت کنیم که نشاندهنده همکاری این موسسه با دولت، بانک مرکزی و گره گشایی از جوانان کشورمان است.

 جوادی، سرلوحه قراردادن قوانین را در امور روزانه، امری ضروری دانست و گفت:  سعی ما این باشد که براساس دستورالعملهای ابلاغی به موسسه حرکت کنیم و قوانین را بومی سازی کرده و برای اجرای مطلوب آن، پیگیری و رصد نماییم.  

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با یادآوری این مهم که، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و باید با هم هماهنگ باشیم، گفت: مشتریان به ما اعتماد کردند؛ لذا باید با فعالیت شایسته،  برخورد مناسب و رفتار خوب، رضایت مشتریان را جلب کنیم. اگر مشتریان از ما راضی باشند، ما را ترک نخواهند کرد. زمان را از دست ندهیم. ما در موسسه ملل، از کارکنان با تجربه و پرتلاش بهره‌مند هستیم که باید از پتانسیل آنها به خوبی بهره‌برداری شود. از همه فکرها، دیدگاهها، نظرات و پیشنهادات استفاده کنیم  که باعث رشد موسسه خواهد شد.

 

بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و افزایش رضایت مشتریان شبکه بانکی، امکان خرید کارت هدیه مجازی را در همراه بانک خود فراهم کرد.



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی؛ تمامی مشتریان شبکه بانکی می‌توانند با نصب همراه بانک فراز ایران زمین نسبت به خرید و اهدا کارت هدیه مجازی اقدام کنند.

متقاضیان کارت‌ های هدیه بانک ایران زمین می‌توانند به آسانی با نصب همراه بانک فراز ایران زمین، کارت هدیه مدنظر خود را خریداری و آن را برای عزیزان شان به ‌صورت مجازی ارسال کنند.

دارندگان کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین می توانند از خدمات این کارت همچون خرید از درگاه های مجازی و اینترنتی استفاده کنند.

برای نصب همراه بانک فراز ایران زمین روی لینک زیر کلیک کنید:
https://getapp.izbank.ir

بانک ایران زمین در راستای افزایش رضایت مشتریان این بانک و رفاه حال آنان، اعطای تسهیلات بر پایه میانگین سپرده های مشتریان با نام "کارت اعتباری انتخاب پلاس" را آغاز کرد.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی؛ هدف از اجرای این طرح رفع نیازهای ضروری مشتریان بانک است.

در طرح تسهیلاتی کارت اعتباری انتخاب پلاس مشتریان می توانند با حداقل مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال افتتاح حساب کرده و تا سقف ۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند و پس از گذشت مدت زمان حداقل ۴ ماه از تسهیلات اعتباری با شرایط باز پرداخت منعطف بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است حداکثر ضریب پرداخت تسهیلات ۱/۵ برابر معدل موجودی بوده و متقاضی در زمان دریافت می تواند علاوه بر تسهیلات، سپرده خود را نیز برداشت کند.

در صورتی که سپرده مشتری بیش از ۴ ماه ماندگاری داشته باشد، معدل سپرده به صورت روز شمار از ابتدای تاریخ سپرده‌گذاری تا روز درخواست مشتری محاسبه و در صورت کسب حداقل معدل (۱۰۰ میلیون ریال)، تسهیلات تا سقف مقرر پرداخت خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات کامل طرح به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین تماس حاصل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:
🔻🔻🔻🔻
https://izbank.ir/general_content/1214932-.html

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top