اقتصادرسا _ضرغام فولادوند دبیر کانون ملی اقوام، تشکلهای قومی و جغرافیایی شانا عنوان داشت: بار دیگر ملت ایران در معرض آزمونی دیگر برای تحول در آینده کشور است. و این آزمون تاریخی با نمایشی اقتدار آفرین از وحدت و همبستگی ملی اقوام و آحاد ملت ایران با مشارکت همگانی در انتخابات پیش رو محقق خواهد شد.

 

با نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، آقای ضرغام فولادوند دبیر کانون ملی اقوام، تشکلهای قومی و جغرافیایی شانا در گفتگو با خبرنگارما عنوان داشت: بار دیگر ملت ایران در معرض آزمونی دیگر برای تحول در آینده کشور است. و این آزمون تاریخی با نمایشی اقتدار آفرین از وحدت و همبستگی ملی اقوام و آحاد ملت ایران با مشارکت همگانی در انتخابات پیش رو محقق خواهد شد.

ضرغام فولادوند بیان نمود: انتخابات را به عنوان یکی از عرصه­های کم نظیر ­تقویت وحدت و همدلی بین قومیت های این مرزوبوم عنوان کرد و بر نقش وحدت آفرین و آگاهی بخش رسانه ها در این رخداد تاریخ ساز تاکید کرد.

 

 

وی افزود: در نظام اسلامی ما، اقوام بعنوان یک فرصت و ظرفیت بی بدیل ملی نگریسته می شوند و ما در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، بدنبال تقویت و به صحنه آوردن این ظرفیت به بهترین شکل، برای خلق حماسه ای پرشور و تقویت کشور در جایگاه منطقه­ای و  بین المللی هستیم.

 

 

رییس کانون ملی اقوام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری از آیت الله رییسی حمایت می کنیم و اقدام ایشان را فداکارانه و جهادگونه می­دانیم. شورای ائتلاف مفتخر است که در زمره اولین تشکل هایی بوده است که خواهان مشارکت ایشان در انتخابات بوده است. و هم اکنون نیز با تمام ظرفیت وتوان در جهت پیروزی ایشان که خواست قاطبه­ی ملت ایران است تمام ظرفیت خود را بسیج کرده  با تمام توان در میدان رقابت های انتخاباتی فعال شده است. ما پیروزی ایشان را فرصتی برای افزایش پیشرفت و اقتدار ایران و استقرار و تامین عدالت در ابعاد مختلف و بهبود شرایط عمومی کشور و رفاه جامعه بخصوص اقشار ضعیف و ایجاد فرصت برای ایجاد توازن در فرصت های پیشرفت و ترقی برای همه مناطق جغرافیایی کشور و اقوام آن می دانیم.  

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top