روتیتر: با تسهیلات صندوق کار آفرینی امید انجام شد :

 6 کارگاه وکارخانه تولید محصولات غذایی در استان های بوشهر، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و یزد با تسهیلات اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید راه اندازی شد.



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، جعفر صفایی مزید سرپرست صندوق کارآفرینی امید با بیان این مطلب گفت: امنیت غذایی و تکمیل زنجیره ارزش و صنایع فرآوری یکی از موضوعات مهم در جامعه است و جزو اولویت‌های اساسی کشور برای توسعه‌ی اقتصادی و اجتماعی محسوب می‌شود، که حفظ و توسعه‌ی آن، پیشرفت زیرساخت‌های اقتصاد ملی در حوزه‌ تولید صنایع غذایی را می‌طلبد.

سرپرست صندوق کار آفرینی امید با اشاره به احیا و راه‌اندازی کارخانه تولید و بسته بندی محصولات پروتئینی در شهرک صنعتی بوشهر، اضافه کرد: این کارخانه پس از ۸ سال تعطیلی، دوباره در یک اقدام ارزشمند با پشتیبانی صندوق کارآفرینی امید و همکاری سرمایه‌گذار، احیا و راه‌اندازی شده و با ظرفیت تولید هزار و سیصد تن در حال فعالیت است که با راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی بوشهر، محصولات این کارخانه با بسته‌بندی و فرآوری بدون واسطه وارد بازار استان بوشهر می‌شود و این اقدامی برای کاهش قیمت گوشت قرمز در شرایط فعلی است.

صفایی مزید به افتتاح کارگاه شیرینی پزی در شهر شاهرود در استان سمنان اشاره کرد گفت: این کارگاه شیرینی پزی مدتی از چرخه تولید خارج شده بود و با دریافت تسهیلات 40 میلیارد ریالی صندوق کار آفرینی امید از محل منابع بند الف تبصره 18 فعالیت خود را از سر گرفته است و برای 20 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی یکی دیگر از اقدامات صندوق کارآفرینی امید در بخش صنایع غذایی را ا افتتاح کارگاه شیرینی پزی در زَهک سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت : این کارگاه با دریافت تسهیلات 30 میلیارد ریالی از این صندوق از محل منابع تفاهم نامه صندوق با استانداری سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است و با بهره برداری از آن برای 10 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

صفایی مزید با اشاره به احیای کارخانه قند میلاد یاسوج در استان کهکیلویه و بویر احمد پس از حدود ۱۰ سال تعطیلی اظهار داشت: این کارخانه با تسهیلات صندوق کار آفرینی امید به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از محل تفاهم نامه منعقده با معاونت توسعه روستایی با عنوان نهضت احیای واحدهای اقتصادی به چرخه تولید باز گشته است و برای 50 نفر اشتغال ایجاد کرده است .

از دیگر کارخانه های راکدی که با تسهیلات صندوق کار آفرینی امید راه اندازی شده و به چرخه کسب و کار بازگشته است کارخانه تولید شوریجات و ترشیجات در شهرستان خرم بید استان فارس است .

سرپرست صندوق کارآفرینی امید در این خصوص اظهارداشت: این واحد تولیدی که به علت کمبود نقدینگی در شرف ورشکستگی بود و ظرفیت تولید آن به زیر 20 درصد رسیده بود، با اخذ تسهیلات به مبلغ 30 میلیارد ریال از محل بند الف تبصره 18 بودجه، دوباره به چرخه ی تولید بازگشت و با احیا دوباره، 30 نفر را به طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار کرده است و هم اکنون ظرفیت تولید آن به حداقل 90 درصد رسیده است.

صفایی مزید با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید سرکه چوب درشهرستان بافق استان یزد گفت : این کارگاه صنعتی که از طرح های نو و دانش بنیان در روستای باقرآباد شهرستان بافق است که با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید و با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی راه اندازی و زمینه اشتغال 4 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

انتهای پیام/

در مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت، محصولات "سوئیچ توثیق الکترونیک روشمند و هوشمند ستاره" و "توکن سازی مسکن در بستر بلاک چین" بانک پارسیان موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

 



به گزارش اقتصادرسا ؛در مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت، محصولات "سوئیچ توثیق الکترونیک روشمند و هوشمند ستاره" و "توکن سازی مسکن در بستر بلاک چین" بانک پارسیان موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

این دو محصول به ترتیب در محور “سامانه‌های ملی و حاکمیتی” و “تازه‌های بانکی” در گروه «شرکت‌های حوزه فناوری و بانکداری دیجیتال» از سوی کمیته داوران جشنواره دکتر نوربخش مورد ارزیابی قرار گرفتند و به مقام‌های دوم و سوم نائل شدند.

در این مراسم، لوح و تندیس ویژه جشنواره به دکتر مصطفی ضرغامی، عضو هیئت‌مدیره بانک پارسیان و مسعود پشم چی، مدیرعامل گروه داده‌پردازی پارسیان اعطا شد.

حضور فعال گروه داده‌پردازی بانک پارسیان در نمایشگاه

گروه داده‌پردازی بانک پارسیان، با حضور شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان، تابان آتی پرداز، تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، یکتا ققنوس پارس و معتمد اول سام، پارسیان همراه لوتوس، کیان ایرانیان، خدمات هوشمند همراه لوتوس و تجارت الکترونیک پارسیان کیش با برپایی غرفه در یازدهمین همایش و نمایشگاه سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت به‌صورت فعال حضور یافت و به معرفی محصولات، دستاوردها، خدمات و ابزارهای مدرن خود به بازدیدکنندگان و حاضران در همایش پرداخت.

دکتر شکرخواه، مدیرعامل بانک پارسیان، دکتر ضرغامی، عضو هیئت‌مدیره و دیگر مدیران ارشد بانک ضمن حضور در همایش و بازدید از نمایشگاه، در غرفه شرکت‌های گروه داده‌پردازی حضور یافتند و با مدیران، کارشناسان و بازدیدکنندگان این غرفه دیدار و گفت‌وگو کردند.

یازدهمین همایش و نمایشگاه سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت در تاریخ‌های ۵ و ۶ آذرماه ۱۴۰۳ با حضور محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی، کورش پرویزیان، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شمس‌الدین حسینی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از مدیران در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

روابط‌عمومی بانک پاسارگاد در بزرگترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران، نشان زرین برترین روابط عمومی دانش‌محور و نوآور در صنعت بانکداری ایران را کسب کرد.

 



به‌گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در «اجلاس اعتماد مشتریان» که در روز سه‌شنبه مورخ ۰۶آذرماه۱۴۰۳ با حضور دکتر منوچهر متکی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفر قادری رئیس کمیسیون ویژه و جهش تولید مجلس شورای اسلامی، دکتر مالک حسینی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برخی مسئولان و مقامات دولتی و فعالان اقتصادی در بخش‌های دولتی و خصوصی در سالن همایش‌های صدا و سیمای ج.ا.ا برگزار گردید، روابط عمومی این بانک پس از ارزیابی شاخص‌های تخصصی به‌عنوان برترین روابط عمومی دانش‌محور و نوآور در صنعت بانکداری ایران انتخاب و نشان زرین این بخش را به خود اختصاص داد.
لازم به ذکر است روابط‌عمومی بانک پاسارگاد در «هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» که به‌همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی برگزار شده بود در ۸ حوزه مشارکت خود شامل: کمیک استریپ، ویژه‌نامه، تبلیغات مکتوب، تیزر، کتاب، مستندسازی، اینفوگرافیک و رسانه‌های اجتماعی موفق به کسب رتبه برتر شده و دیپلم افتخار نیز به راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد تعلق گرفته بود. همچنین در اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران، جایزه ملی برترین و تأثیرگذارترین و خلاق‌ترین روابط‌عمومی در معرفی خدمات بانکی به بانک پاسارگاد تخصیص یافته بود و در پنجمین اجلاس رؤسای صنعت ساختمان، حمل و نقل و راه و شهرسازی نیز نشان طلایی تأثیرگذارترین و خلاق‌ترین روابط‌عمومی در معرفی خدمات بانکی به بانک پاسارگاد اهدا شده بود.
لازم به ذکر است اجلاس اعتماد مشتریان توسط دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای معرفی معتبرترین و مورد اعتمادترین شرکت‌ها به خصوص بانک‌ها و مؤسسات مالی، با حضور مقامات کشوری و تاثیرگذاران این حوزه برگزار گردید.

بانک پاسارگاد در اجلاس اعتماد مشتریان موفق به کسب "استاندارد و جایزه بین‌المللی برترین شبکه بانکی معتبر و خلاق در ارائه خدمات الکترونیکی بانکی" شد.

 



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد این بانک در بزرگترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران که با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید، پس از ارزیابی بر اساس معیارهای تخصصی و کسب امتیاز لازم، استاندارد و جایزه بین‌المللی برترین شبکه بانکی معتبر و خلاق در ارائه خدمات الکترونیکی بانکی از سوی اتحادیه اروپا (Best Credible & Creative E-Banking network Awards 2024) را کسب کرد.
گفتنی است اجلاس اعتماد مشتریان با حضور دکتر منوچهر متکی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفر قادری رئیس کمیسیون ویژه و جهش تولید مجلس شورای اسلامی، دکتر مالک حسینی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برخی مسئولان و مقامات دولتی و فعالان اقتصادی در بخش‌های دولتی و خصوصی با رویکرد حمایت و معرفی معتبرترین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در روز سه‌شنبه مورخ ۰۶آذر‌ماه۱۴۰۳ در محل سالن همایش‌های صدا و سیمای ج.ا.ا برگزار و از سازمان‌های برگزیده در حوزه‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.

به اطلاع کلیه هم‌میهنان گرامی می‌رساند، امکان وکالتی نمودن کلیه حساب‌های «بانک پاسارگاد» به منظور ثبت نام در مرحله جدید طرح عرضه خودروهای وارداتی به صورت غیرحضوری فراهم گردیده است.

 

 

به اطلاع کلیه هم‌میهنان گرامی می‌رساند، امکان وکالتی نمودن کلیه حساب‌های «بانک پاسارگاد» به منظور ثبت نام در مرحله جدید طرح عرضه خودروهای وارداتی به صورت غیرحضوری فراهم گردیده است.

در این راستا، هم‌میهنان محترم می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۹/۰۷ تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۹/۱۴ با مراجعه به آدرس vbank.bpi.ir در خصوص وکالتی نمودن حساب خود به‌صورت غیرحضوری، اقدام نمایند.
حسب اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، مبلغ لازم برای شرکت در این مرحله، پنج میلیارد ریال است؛ لذا، مشتریان گرامی می‌توانند یکی از حساب‌های انفرادی یا مشترک دارای حق برداشت به تنهایی خود از جمله «حساب دیجیتال» با موجودی مساوی یا بیش‌تر از مبلغ یادشده را وکالتی نمایند.
متقاضیان محترم می‌بایست پس از تأمین وجه و وکالتی نمودن حساب خود، به منظور ثبت نام یکی از محصولات ارائه شده، به تارنمای saleauto.ir، مراجعه و مطابق با شرایط عمومی مندرج در سامانه یادشده، ثبت نام اولیه را انجام دهند.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در نخستین هفته آذرماه سال جاری با شرکت در «یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت» از 5 محصول جدید خود همراستا با استمرار تولید و توسعه، رونمایی خواهد داشت.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی تاپکیش، هم راستا با حضور فعالان حوزه بانکداری الکترونیک در همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت که با هدف ارائه خدمات و محصولات  متناسب با نیاز صنعت بانکداری برگزار می شود، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با رونمایی از ۵ محصول جدید خود شامل دستگاه آنتی اسکیمر، کیوسک نوبت دهی، دستگاه کیوسک پرداخت، کش‌لش دیواری و کش‌لس ایستاده در این همایش حضور خواهد داشت.

یکی از اهداف اصلی این شرکت اجرای برنامه‌‌‌های توسعه‌‌‌ای و متنوع‌‌‌سازی محصولات متناسب با نیاز بازار و مشتریان است و به ویژه از ابتدای سال جاری، موفق شده است تا ۵ محصول جدید را تولید و به بازار عرضه کند و تلاش این شرکت بر این است تا همکاری خود با بانک‌ها، شرکت ها و مشتریان جدید را گسترش داده و جایگاه تاپکیش را بیش از گذشته ارتقا دهد.

دستگاه آنتی اسکمیر، ازمحصولات مهم شرکت تاپکیش به شمار می‌‌‌آید که برای نخستین بار در کشور طراحی و تولید شده است و می‌‌‌تواند از سرقت اطلاعات بانکی مشتریان جلوگیری کند.  همچنین کش‌لس ( Cashless ) ایستاده و دیواری دیگر محصول تولیدی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش است که کاربری راحتی را برای مشتریان ایجاد می‌‌‌کند.

از دیگر محصولات جدید تاپکیش که در غرفه این شرکت رونمایی خواهد شد، دستگاه نوبت‌دهی هوشمند با امکانات پیشرفته است قابلیت‌هایی از جمله فول‌تاچ بودن، نوبت‌دهی غیرحضوری از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن و گزارش‌گیری توزیع نوبت‌های آنلاین را فراهم کرده است. این دستگاه با طراحی بر اساس نیازهای مشتریان و امکان شخصی‌سازی برای کارفرمایان، گامی نوین در بهبود تجربه مشتری و مدیریت خدمات بانکی محسوب می‌شود.

تجارت الکترونیک پارسیان کیش با برپایی غرفه A8 در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران، روزهای دوشنبه ۵ آذر و سه شنبه ۶ آذر ماه ۱۴۰۳ میزبان فعالان صنعت بانکداری کشور است.

همچنین روز سه شنبه ۶ آذر ماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰ در سالن جانبی شماره ۸ این مرکز همایش‌ها، کارگاه ارائه محصول و معرفی تجهیزات و دستگاه های جدید خود را برگزار خواهد کرد.

روتیتر: در نشست خبری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش "تاپکیش" عنوان شد:

یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام پرداخت که در تاریخ 5 و 6 آذر برگزار می‌شود.

 




به گزارش اقتصادرسا ؛نشست خبری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد "تاپکیش"، آقایان نوید غلامی مدیرعامل، آرین، معصوم علی، سلطانی‌پور، خرد روستا و خانم خدابنده به عنوان نمایندگان این شرکت به منظور اطلاع‌رسانی در آستانه برگزاری یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام پرداخت که در تاریخ 5 و 6 آذر برگزار می‌شود، به تشریح دستاوردهای و عملکرد مالی و پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک و تولید دستگاه‌ها و محصولات نوآورانه پرداختند.

دکتر نوید غلامی مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) یکی از اهداف تاپکیش را تحقق برنامه‌‌‌های توسعه‌‌‌ای و متنوع‌‌‌سازی محصولات عنوان کرد و گفت: ما در این مسیر با مشکلات و موانع زیادی روبه‌‌‌رو هستیم که امیدواریم با رفع این موانع بتوانیم به جایگاه بهتری دست پیدا کنیم. نوید غلامی ‌‌‌روز گذشته طی یک نشست خبری با بیان اینکه تاپکیش با توجه به رسالتی که دارد به عنوان تولیدکننده تجهیزات بانکی، سعی کرده همواره سبد محصولات خود را متنوع و سرویس‌‌‌های مورد نظر مشتریان و بانک‌‌‌ها را به شکل مطلوب ارائه دهد تا در این زمینه رضایت‌‌‌مندی ذی‌‌‌نفعان را کسب کند، افزود: در این راستا سال گذشته چند محصول جدید معرفی کردیم که این محصولات، مرحله آزمایشی آنها به اتمام رسیده و قرار است که وارد تولید انبوه شود.

وی در این راستا به ۵ محصول جدید این شرکت اشاره کرد و گفت: کیوسک نوبت‌دهی به عنوان اولین کیوسک تمام لمسی نوبت‌دهی که در داخل ایران تولید شده است. دستگاه کیوسک پرداخت که شباهت زیادی به دستگاه نوبت‌‌‌دهی دارد و قابلیت اتصال به انواع پوزها را نیز دارا است. این دستگاه مانند کیوسک نوبت‌دهی روی دو سیستم عامل اندروید و ویندوز طراحی و ساخته شده است. Cashless ایستاده و دیواری از دیگر محصولات تولیدی شرکت هستند که کاربری راحتی را برای مشتریان ایجاد می‌‌‌کنند. دستگاه آنتی اسکمیر، ازدیگر محصولات مهم شرکت تاپکیش به شمار می‌‌‌آید که برای نخستین بار در کشور طراحی و تولید شده است و می‌‌‌تواند از سرقت اطلاعات بانکی مشتریان جلوگیری کند.  غلامی ‌‌‌با تاکید بر اینکه براساس اهداف شرکت، همواره برنامه توسعه‌‌‌‌‌‌ای را در دستور کار قرار داده‌‌‌ایم و تمام تلاش خود را دراین مسیر انجام داده‌‌‌ایم، افزود: هرچند در این راه با مشکلات و مسائل زیادی روبه‌‌‌رو هستیم، اما جایگاه خوبی را در این حوزه به دست آورده‌‌‌ایم که امیدواریم با رفع این موانع و مشکلات که در کارمان وقفه ایجاد می‌‌‌کند، شرایط خیلی بهتری ایجاد شود.

وی به جز بحث تحریم و واردات، تصمیمات خلق‌‌‌الساعه از سوی تصمیم‌‌‌گیران و بخش رگولاتوری را از مشکلات مهم این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: عدم امکان ترخیص کالا، محدود شدن سقف واردات شرکت‌‌‌ها براساس میزان واردات سال گذشته، تغییرات در قوانین گمرکی، مشکل تامین ارز برای انجام خرید خارجی و طولانی شدن صف تخصیص ارز، کاهش مهلت خرید ارز، اختلال در سامانه‌‌‌های مرتبط با ثبت سفارش و… از جمله مشکلات و موانعی است که برنامه‌‌‌ریزی شرکت را با بحران مواجه کرده است و ازاین جهت سال سختی را پشت  سر گذاشتیم.

غلامی‌‌‌ با اشاره به این موضوع که اوضاع بورس و فشار سهامداران هم به شکل غیر مستقیم بر فعالیت ما تاثیر داشته است، افزود: به هرحال امیدوار هستیم که شرایط و قوانین تسهیل و نظامند شود تا شرکت‌‌‌های تولیدی بتوانند در این عرصه فعالیت بهتری داشته باشند. وی در همین راستا به بحث کاهش فروش شرکت در نیمه نخست سال اشاره کرد و گفت: ما در سه ماهه نخست امسال ثبت سفارش نداشتیم و این درحالی بود که دستگاه‌‌‌های پوزی که سال گذشته وارد گمرک کرده بودیم را نتوانستیم ترخیص و به فروش برسانیم. ضمن اینکه بحث گارانتی دستگاه‌‌‌های پوز هم مطرح شد که این امر، پروسه ثبت سفارش را دوماه به تعویق انداخت. به گفته وی، درحال حاضر ۵۰ هزار دستگاه پوز در گمرگ داریم که چند ماه است وارد شده  و ۳۰ هزار دستگاه هم قرار است وارد شود، درحالی که ما همچنان منتظر تخصیص بانک مرکزی هستیم که امیدواریم این امر به زودی انجام شود.

سلطانی‌پور معاون مالی شرکت نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد مالی شرکت در سال‌های گذشته، اعلام کرد: عملکرد مالی شرکت در سال ۱۴۰۱ معادل ۴۷۰ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۲ به ۱۰۰ درصد رشد رسیده است. همچنین، سود خالص شرکت در سال ۱۴۰۱ معادل ۳۴ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۲ به ۱۲۲ میلیارد تومان افزایش یافته است. در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۳ نیز سود خالص شرکت به ۴ میلیارد تومان رسیده است که عمدتاً به دلیل هزینه‌های برندینگ بوده است.


وی با اشاره به عملکرد سال گذشته تاپکیش در بخش درآمدها، اظهار داشت: درآمدهای شرکت از دستگاه‌های کارتخوان به ۸۱ درصد رسید و در ۱۰ ماهه سال مالی ۱۴۰۳ این درصد به ۹۵ درصد افزایش یافته است. همچنین در حوزه کاغذ، تحقق درآمد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۱ درصد و در ۱۰ ماهه مذکور به ۴۴ درصد گزارش شده است.

 سلطانی‌پور با بیان دستاوردهای شرکت در زمینه نوآوری و توسعه محصولات جدید، اعلام کرد: در یازدهمین همایش بانکداری نوین، پنج محصول جدید به نمایش گذاشته خواهد شد. این شرکت تلاش دارد تا با توسعه بازار و افزایش سهم خود در بازارهای خارجی، به رشد بیشتری دست پیدا کند.  

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با معرفی محصولات جدید و ارائه گزارش‌های مالی مثبت، به عنوان یکی از پیشروان صنعت پرداخت الکترونیک ایران، در تلاش است تا به توسعه بازار و جلب اعتماد سهامداران خود ادامه دهد.

آرین معاون بازرگانی تاپکیش نیز در این نشست به تشریح پروژه‌ها و محصولات جدید شرکت پرداخت و از تولید دستگاه نوبت‌دهی و کیوسک‌پرداخت به عنوان مهم‌ترین دستاوردها نام برد.

وی گفت: این دستگاه‌ها به سیستم‌عامل‌های ویندوز و اندروید مجهز بوده و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند. دستگاه نوبت‌دهی دارای ویژگی‌هایی مانند تشخیص چهره و گزارش‌گیری مرکزی است که به بانک پارسیان نصب شده و عملکرد آن بسیار مثبت ارزیابی شده است. همچنین، دستگاه کیوسک‌پرداخت قابلیت اتصال به انواع پوزها و شخصی‌سازی نرم‌افزار به نیاز مشتری را داراست.  

آرین همچنین با اشاره به تولید محصولات نوآورانه‌ای که برای اولین بار در کشور تولید، تأکید کرد که این محصولات به تقویت موقعیت شرکت در بازار داخلی و خارجی کمک خواهد کرد.

وی بر اهمیت نوآوری در صنعت پرداخت الکترونیک تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد که با ادامه این روند، شرکت بتواند به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

در ششمین «جشنواره ملی صنعت سلامت محور»، پس از ارزیابی تخصصی انجام‌شده، تندیس زرین سازمان سلامت محور به بانک پاسارگاد اهدا شد.



به‌گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در ششمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور که در روز دو‌شنبه ۰۵آذرماه ۱۴۰۳ به همت انجمن علمی کار ایران در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، تندیس زرین جشنواره به بانک پاسارگاد اهدا و این بانک به‌عنوان سازمان سلامت محور معرفی شد.
جشنواره ملی صنعت سلامت محور از سال ۱۳۹۵، با حضور بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و خدماتی مطرح کشور و با تولیت انجمن علمی کار ایران و هم‌راهی سازمان‌های متولی در حوزه سلامت از جمله وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان حفاظت محیط زیست و سایر جوامع علمی مرتبط برگزار می‌گردد.
ششمین دوره این جشنواره نیز بر همین اساس و با هدف ارتقای سلامت صنایع تولیدی و خدماتی و معرفی ساز‌مان‌های پاسخ‌گو و مسئولیت‌پذیر در حوزه سلامت کشور برنامه‌ریزی و عملیاتی گردید.
گفتنی است فرایند ارزیابی این جشنواره بر اساس مدلی امتیازی با ۷ محور اصلی شامل: مدیریت و رهبری سازمان، مدیریت سلامت سرمایه‌انسانی در محیط ‌کار، مدیریت ایمنی در محیط کار، تأمین تولیدات و خدمات سلامت محور، مسئولیت اجتماعی، پاسخ‌گویی به مشتریان و ذی‌نفعان، مدیریت محیط‌زیست، پایش و ارزشیابی سازمان، ۲۲ استاندارد و ۱۵۷ شاخص صورت پذیرفته است. بر این اساس بانک پاسارگاد پس از ارزیابی تخصصی انجام شده، در ادامه موفقیت‌های خود، تندیس زرین ششمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور را کسب کرد.

با خدمات حرفه‌ای مرکز ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل، در هر زمانی که نیاز داشته باشید ،تمام سوالات شما به‌طور سریع و دقیق پاسخ داده می‌شود.

 



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: این موسسه با هدف جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات به‌موقع و باکیفیت، پشتیبانی ۲۴ ساعته را به صورت شبانه‌روزی و در تمام ایام هفته به مشتریان محترم ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند با تماس با واحد پاسخگویی، هرگونه پرسش در خصوص سپرده‌ها، تسهیلات ، مشکلات احتمالی و دیگر خدمات موسسه را مطرح و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

مرکز ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل با بهره‌گیری از کادر مجرب، تلاش می‌کند تا هر گونه مسئله‌ی احتمالی در تراکنش‌ها را با سرعت و دقت بررسی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف نماید. همچنین در مواقع اضطراری نظیر مفقودی کارت، تیم پشتیبانی پس از احراز هویت، اقدامات لازم را برای مسدودسازی حساب انجام می‌دهد و دغدغه‌های مشتریان را برطرف می‌ نماید.

این گزارش می افزاید: تیم حرفه ای مرکز ارتباط  با مشتریان موسسه اعتباری ملل با هدف تسهیل دریافت خدمات مشتریان، وهمچنین ایجاد تجربه ای رضایت بخش آموزش‌های لازم درباره خدمات بانکداری الکترونیک از جمله روش استفاده از سامانه‌ها و ابزارهای آنلاین را نیز در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

گفتنی است ، برای دریافت خدمات از کادر حرفه‌ای ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل، نیازی نیست که حتماً از مشتریان اصلی این موسسه باشید؛  واحد ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل آماده پاسخگویی دقیق و سریع به تمامی هم‌وطنان عزیز می باشد تا تجربه‌ای متمایز و حرفه‌ای را ارائه دهد.مشتریان گرامی می‌توانند با شماره گیری ۸۴۳۳۳-۰۲۱ و به راحتی از پشتیبانی حرفه‌ای مرکز ارتباط با مشتریان بهره‌مند شوند.

بانک ملی ایران به عنوان یکی از نقش آفرینان بزرگ ارائه کننده خدمات بازار پولی و امور بانکی کشور، در یازدهمین «همایش و نمایشگاه سالانه بانکداری نوین و نظام های پرداخت » با حمایت گسترده و همه جانبه به همراه هلدینگ داده ورزی سداد و شرکت‌های تابعه در کنار سایر بانک ها، فعالان و شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت، فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در امور بانکی کشور حضوری فعال و گسترده دارد.

 



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام های پرداخت با موضوع«زیست بوم بانکداری هوشمند: حکمرانی دیجیتال و نظارت فناورانه» پنجم و ششم آذرماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران و به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار می شود.

بانک ملی ایران با رویکردی نوآورانه با هدف معرفی دستاوردهای نوین و راهکارهای پیشرفته در حوزه بانکداری الکترونیک در این همایش حضور یافته تا افقی تازه در راستای آینده بانکداری دیجیتال کشور ترسیم کند.

براین اساس بانک ملی ایران به همراه هلدینگ داده ورزی سداد و شرکت های تابعه و حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک خود شامل پرداخت الکترونیک سداد، فناوری اطلاعات راهبرسداد (بله) ، فینوداد، پارس تکنولوژی سداد و اعتماد پردازش سداد با برپایی غرفه ای به معرفی خدمات و محصولات جدیدی همچون ریال دیجیتال (جیبام)، سامانه بام، کارت هدیه و هاب مالی فینوداد، بانکداری سازمانی، چکاد، اکسیژن پرو و سامانه سفیر بله و … می پردازد.

هلدینگ داده ورزی سداد، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات الکترونیک کشور و غرب آسیا در این همایش و نمایشگاه حضوری فعال دارد و با ارائه آخرین دستاوردها در حوزه فناوری و تکنولوژی‌ در زمینه پرداخت‌های الکترونیک همگام با فناوری‌های جهان از آخرین تحولات و موفقیت های خود رونمایی خواهد کرد.

گفتنی است، در این همایش غرفه داده ورزی سداد در طبقه اول غرفه B12  میزبان نقش‌آفرینان و صاحب‌نظران شرکت‌های پرداخت، صنعت بانکداری، فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه بانکی کشور و علاقمندان به این حوزه‌ ها است.

در این نمایشگاه هلدینگ داده ورزی سداد بانک ملی ایران با رویکردی ویژه‌ حضور یافته است که بی‌شک دستاوردها و  تحولات مطلوب و موثری را برای صنعت مالی و بانکداری الکترونیک کشور همسو با توسعه و پیشرفت فناوری های جهان خلق کند.

روتیتر: در گفت‌وگو با مدیرعامل بانک پارسیان مطرح شد:

شکرخواه اعلام کرد: بانک پارسیان با واگذاری سهام شرکت صنایع معدنی کانی‌سازان کیمیا،توانست الزامات قانونی و مقررات حاکم بر صنعت بانکداری مبنی بر خروج از بنگاه‌داری را به نحو احسن انجام دهد. این واگذاری بزرگترین خروج از بنگاه‌داری در نظام بانکی است و با این واگذاری بانک پارسیان از ناترازی خارج و ساختار مالی بانک و نسبت‌های نظارتی آن از جمله کفایت سرمایه ارتقاء اساسی یافته و ظرفیت بانک برای کمک به بنگاه‌های تولیدی رشد بسیار خوبی پیدا کرده است.



جواد شکرخواه، مدیرعامل بانک پارسیان، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا اعلام کرد: این بانک در راستای رسالت خود در تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ فولادی و معدنی و همچنین تأمین کالاهای اساسی و سرمایه در گردش بنگاه‌های بزرگ دارویی، موفق شده است تعهدات خود را به‌طور کامل اجرا و نقش مؤثری در حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی در مناطق کمتر برخوردار ایفاء کند.
مدیرعامل بانک پارسیان در همین راستا اظهار کرد: بانک پارسیان مشارکت ویژه‌ای در پروژه‌های بزرگ مختلف ازجمله اپال پارسیان سنگان، فولاد سبزوار، فاز یک توسعه پالایش گاز بید بلند خلیج‌فارس، توسعه فولاد جهان‌آرا، کاغذ سبز خوزستان و کارخانه قند دزفول و سایر پروژه‌های بزرگ دیگر داشته است.
وی بیان کرد: همچنین در تأمین مالی بنگاه‌های بزرگ صادراتی، در یک سال گذشته بالغ‌بر ۸۰۰ همت تسهیلات پرداخت کرده‌ایم. در تأمین کالاهای اساسی و سرمایه در گردش بنگاه‌های بزرگ دارویی نیز نقش بسیار زیادی داشته‌ایم. در دو سال گذشته، به دلیل افزایش نرخ ارز، سرمایه در گردش موردنیاز بنگاه‌ها افزایش چشمگیری داشته است. تلاش ما در این راستا این بود که اجازه تعطیلی بنگاه‌ها را ندهیم و یا از کاهش ساعات تولیدی آن‌ها جلوگیری کنیم تا بتوانند با تمام ظرفیت به کار خود ادامه دهند.
حمایت بانک پارسیان از بنگاه‌های اقتصادی
مدیرعامل بانک پارسیان گفت: بانک پارسیان علی‌رغم اینکه یک بانک خصوصی به شمار می‌رود، در حوزه تسهیلات تکلیفی و قرض‌الحسنه، به‌ویژه در بخش‌های ازدواج، فرزندآوری و اشتغال‌زایی در مناطق کمتر توسعه‌یافته سرآمد بوده و توانسته بیش از ۱۰۰ درصد به تعهدات خود پایبند باشد و تاکنون بالغ بر ۲۲.۳ همت پرداخت شده و امسال نیز تعهد خود را انجام خواهیم داد.
شکرخواه با اشاره به نقش‌آفرینی بانک پارسیان در اشتغال‌زایی در مناطق محروم ازجمله خواف و سنگان گفت : خوشبختانه در این منطقه سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیادی صورت گرفته و بالغ‌بر ۷۰۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم و ۲۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم برای جمعیتی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار نفر ایجادشده است. در حال حاضر ازلحاظ اقتصادی رونق بسیار خوبی برای مردم منطقه فراهم‌شده است.
وی با تأکید بر تلاش‌های صورت گرفته جهت ایجاد امنیت برای مردم منطقه تصریح کرد: ما تلاش کردیم در مدتی که در این منطقه حضور داریم، بیش از ۶ مدرسه، چندپاسگاه انتظامی، اورژانس و خانه بهداشت، جاده‎سازی و راه‌سازی‌های لازم را ایجاد کنیم. این منطقه نسبت به سال۱۳۹۳ توسعه بسیار خوبی پیدا کرده و با ایجاد امنیت اجتماعی مناسب، آسایش خاطر بیشتری برای مردم فراهم‌شده است.
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به آیین مبادله قرارداد واگذاری سهام شرکت صنایع معدنی کانی‌سازان کیمیا گفت : این‌ قرارداد یکی از طرح‌هایی بود که بانک پارسیان از سال ۹۳ جهت کمک به دولت در آن مشارکت داشته است.
این واگذاری بزرگترین خروج از بنگاه‌داری بود
شکر خواه خاطرنشان کرد: بسیار خوش‌بینیم که این الگو در صنعت بانکداری، توسعه یابد. مهم‌ترین مؤلفه‌ی این الگو نیز دل کندن از این بنگاه‌ها و واگذاری آن‌ها است که خوشبختانه این فرایند با جدیت هرچه‌تمام‌تر در بانک پارسیان دنبال خواهد شد.
مدیرعامل بانک پارسیان در پایان گفت: باعث افتخار است که توانستیم این پروژه بزرگ ملی را انجام و پس از بهره برداری آن را به اهلش واگذار کنیم. دیگر نگران تداوم فعالیت، پایداری و توسعه آتی آن نیستیم، زیرا شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان و فولاد کاوه پارس دو شرکت خوش‌نام هستند که اعتبار لازم را در سطح کشور دارند. ان‌شااله آن‌ها با جدیت بیشتر این مسیر را ادامه خواهند داد و پایداری حاصل خواهد شد.
وی افزود: بانک پارسیان هم با این واگذاری توانست الزامات قانونی و مقررات حاکم بر صنعت بانکداری مبنی بر خروج از بنگاه‌داری را به نحو احسن انجام دهد. این واگذاری بزرگترین خروج از بنگاه‌داری در نظام بانکی است و با این واگذاری بانک پارسیان از ناترازی خارج و ساختار مالی بانک و نسبت‌های نظارتی آن از جمله کفایت سرمایه ارتقاء اساسی یافته و ظرفیت بانک برای کمک به بنگاه‌های تولیدی رشد بسیار خوبی پیدا کرده است.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top