موسسه اعتباری ملل با هماهنگی با استانداریهای استانها نسبت به اعلام شعب کشیک در استانهای مختلف در روز شنبه، 22 دی ماه 1403اقدام نمود .
به گزارش اقتصادرسا؛ به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: این موسسه با هماهنگی با استانداریهای استانها نسبت به اعلام شعب کشیک در استانهای مختلف در روز شنبه، 22 دی ماه 1403اقدام نمود
این گزارش میافزاید: شعب کشیک زیر از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم خواهند بود.
همچنین، مشتریان میتوانند در تمامی ساعات شبانهروز از خدمات آنلاین موسسه شامل سامانههای الکترونیکی، دستگاههای خودپرداز و تماس با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی (شماره 84333-021) بهرهبرداری کرده و امور بانکی خود را به سادگی انجام دهند.
- شعب کشیک در استانها به شرح زیر میباشد:
- استان قم ؛
شعبه میدان جهاد قم ۳۵۷
- البرز
رجایی شهر کرج
- شعب کشیک حوزههای استانهای خراسان رضوی و جنوبی
- حوزه یک :
چهارراه آزادشهر ۰۵۱۲
فرامرز عباسی ۰۲۵۴
قاسم آباد ۰۲۱۹
شهید بهشتی ۰۲۸۰
نیشابور ۰۲۲۳
- حوزه دو :
شعبه خرق ۲۱۶
عدالت ۲۳۰
بلوار توس ۲۳۲
قائم ۲۴۰
۱۷ شهریور ۲۲۷
کوی امیر ۲۳۸
- حوزه سه :
شعبه گلشهر ۲۳۱
پنج تن ۲۱۸
رسالت ۲۲۰
هدایت ۲۴۰
چناران ۲۱۷
کلات ۲۳۸ و لائین ۲۴۳
شعبه درگز،
قوچان ۲۲۸
شریعتی سبزوار
- استان خراسان جنوبی:
شعب تربت حیدریه
کاشمر
گناباد
- شعب کشیک استان آذربایجان شرقی:
شعبه تبریز
شعبه ابوریحان
شعبه مرند
- شعب کشیک استان آذربایجان غربی:
ارومیه
میاندوآب
خوی
- شعب کشیک اردبیل:
بازار اردبیل
خلخال
استان اصفهان
شعبه نواب صفوی
استان چهارمحال
شعبه شهرکرد
همایش تخصصی(جایگاه حسابرسی فناوری اطلاعات IT Audit ) که با حمایت این مؤسسه در دهمین رویداد تراکنش ایران برگزار شد، مورد استقبال گسترده متخصصان، دانشجویان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری قرار گرفت.
به گزارش اقتصادرسا؛ به نقل از روابط عمومی مؤسسه اعتباری ملل، همایش تخصصی(جایگاه حسابرسی فناوری اطلاعات IT Audit ) که با حمایت این مؤسسه در دهمین رویداد تراکنش ایران برگزار شد، مورد استقبال گسترده متخصصان، دانشجویان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری قرار گرفت. این رویداد روز سهشنبه، ۱۸ دیماه ۱۴۰۳، در مرکز آفرینشهای کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و به یکی از نشستهای مهم در زمینه فناوری اطلاعات و حسابرسی در صنعت بانکداری تبدیل شد.
این همایش که با هدف ارتقای آگاهی و توانمندسازی متخصصان و شرکتها در زمینه اهمیت حسابرسی فناوری اطلاعات برگزار شد، بازخوردهای مثبتی از سوی دانشجویان، متخصصان و مدیران بانکی دریافت کرد. محورهای کلیدی این نشست شامل شناسایی چالشهای حسابرسی IT و ارائه رویکردهای نوآورانه در مدیریت فناوری اطلاعات بود. استقبال ویژه از این رویداد، نشاندهنده ضرورت غیرقابلانکار و توجه به ارتقای استانداردهای حسابرسی است.
در این نشست، چهرههای برجستهای همچون دکتر آیدین علیزاد پروین ، مسعود ظهرابی ، مهندس مجتبی احمدی و دکتر مسعود دستپاک حضور داشتند و به ارائه دیدگاهها، تجربیات و راهکارهای نوین در حوزه حسابرسی فناوری اطلاعات پرداختند.
مؤسسه اعتباری ملل، بهعنوان یکی از حامیان پیشرو در توسعه دانش تخصصی و فناوریهای نوین در صنعت بانکی کشور، این رویداد را مسیری مهم برای پیشبرد اهدافی همچون بهبود فرآیندهای حسابرسی بانکی و ارتقای زیرساختهای فناوری میداند. این مؤسسه همواره با تعهد به حمایت از این قبیل رویدادها، به تقویت بسترهای لازم در صنعت مالی و بانکی کشور میپردازد.
این گزارش می افزاید : شرکت فناوری اطلاعات فام که همواره با ارائه خدمات متنوع و حمایت از بسترهای نوین، نقش موثری در پیشبرد اهداف فناورانه مؤسسه ایفا میکند ، در این نشست نیز حضور موثری داشته است .لذا شرکتها و سازمان هایی که به دنبال آشنایی و به کار گیری فناوریهای روز دنیا می باشند، میتوانند برای هماهنگی و بهرهمندی از خدمات پیشرفته فناوری اطلاعات، با شرکت فام به شماره 43698157 تماس حاصل فرمایند.
رشد پایدار در توان مالی ،ارائه خدمات به روز و ایجاد ارزش افزوده برای سهامداران
به گزارش اقتصادرسا؛ به نقل ازروابط عمومی موسسه اعتباری ملل، با افتخار به اطلاع می رساند که این موسسه در زمینه تحقق چشم انداز رشد مالی و ارائه خدمات نوین و بنیادین موفق بوده و بر اساس مجوز ثبت افزایش سرمایه، از سوی بانک مرکزی در مورخ 1403/10/5، سرمایه موسسه اعتباری ملل از مبلغ ده هزار میلیارد ریال به بیست هزار میلیارد ریال افزایش یافته است. این افزایش سرمایه که در مورخ 1403/10/17 در مرجع ثبت شرکتها به ثبت رسیده است، گامی اساسی در راستای تقویت بنیانهای مالی موسسه و ارائه خدماتی مطمئنتر به مشتریان عزیز است .
این گزارش می افزاید: موسسه اعتباری ملل با این تحول مهم، بهبود قابلتوجهی در نسبت کفایت سرمایه موسسه ایجاد کرده و در نظر دارد تا با هدف برنامه ریزی و تحقق افزایش سرمایه بعدی به استانداردهای بانک مرکزی دست یابد. همچنین، افزایش سرمایه موسسه باعث تقویت ظرفیتهای عملیاتی، افزایش درآمدها و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای سهامداران گرامی خواهد شد.
گفتنی است ،موسسه اعتباری ملل با بهرهگیری از زیربنای بهروز و تیمی متخصص، مصمم است تا در مسیر جلب رضایت عمومی مردم، همواره امنیت و شفافیت را در اولویت نخست قرار دهد و همچنین با ارائه تسهیلات متنوعتر و پشتیبانی قویتر از نیازهای مشتریان، نقش موثرتری در رشد اقتصادی ایفا کند.
این مهم، حاصل تلاش کارکنان صدیق و همراهی مشتریان وفادار، با خانواده بزرگ موسسه اعتباری ملل می باشد.
با موسسه اعتباری ملل، آیندهای روشن و مطمئن در امور مالی در انتظار شماست.
اعلام تاریخ آزمون جامع استخدامی در خراسان رضوی ،فرصتی ویژه برای همکاری در امور شغلی از سوی موسسه اعتباری ملل
به گزارش اقتصادرسا؛ به نقل ازروابط عمومی موسسه اعتباری ملل: این موسسه از برگزاری آزمون جامع استخدامی خود در استان خراسان رضوی خبر داد. این آزمون که به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز مؤسسه اعتباری ملل برگزار میشود، فرصتی مناسب برای علاقهمندان به همکاری در امور شغلی مرتبط می باشد.
این گزارش افزود ، آزمون مذکور روز جمعه 21 دی ماه 1403 رأس ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد. محل برگزاری این آزمون شهر مشهد و با نشانی : نرسیده به میدان راهنمایی، نبش خیابان آبکوه ۲۵، خیابان استاد جلالالدین آشتیانی، دبیرستان پروین اعتصامی تعیین شده است.
طبق اعلام استانداری تهران و براساس اطلاعیه شورای هماهنگی بانکها، واحدهای ستاد مرکزی و شعب بانک سپه در استان تهران در روز شنبه 22 دی ماه تعطیل است.
به گزارش اقتصادرسا؛ به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، طبق اعلام استانداری تهران و براساس اطلاعیه شورای هماهنگی بانکها، واحدهای ستاد مرکزی و شعب بانک سپه در استان تهران در روز شنبه 22 دی ماه تعطیل است.
لازم به ذکر است، به منظور خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به نیازهای مشتریان، شعب کشیک و همچنین واحدهای ستادی پشتیبانی کننده در روز شنبه بیست و دوم دی ماه از ساعت 7:30 لغایت 13:30 ارائه خدمت می نمایند.
هموطنان گرامی می توانند لیست شعب کشیک بانک سپه را از اینجا مشاهده کنند.
* مشاهده صفحه جستجوی اطلاعات شعب
شرکت فولاد آلیاژی ایران در میزان فروش و حمل ماهیانه محصول، رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.
به گزارش اقتصادرسا و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، این شرکت در خردادماه ۱۴۰۳ توانسته است با ثبت ۵۳هزار و ۲۸تن فروش و حمل محصول در ماه از رکورد خود عبور کند.
گفتنی است؛ رکورد قبلی شرکت فولاد آلیاژی ایران در این خصوص به میزان ۵۱هزار و ۳۳۹تن مربوط به بهمن ماه ۱۴۰۲ بود.
انتهای پیام/
معاون سازمان بورس گفت: بازگشایی نمادهای پتروشیمیها در صورت رفع ابهام دعاوی مطرح شده و تعیین تکلیف مدل قیمتگذاری سرویسهای جانبی امکانپذیر است.
به گزارش اقتصادرسا؛ حمید یاری معاون نظارت بر ناشران و بورسهای سازمان بورس در خصوص تعلیق نماد معاملاتی شرکتهای مصرف کننده و تولیدکننده سرویسهای جانبی، گفت: در سنوات اخیر همواره شاهد اختلاف نظر بین شرکتهای مصرف کننده و تولید کننده سرویسهای جانبی در خصوص نحوه قیمتگذاری سرویسها بودهایم، به نحوی که بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، حتی برخی از شرکتهای مذکور به طرح دعوی در مراجع قضائی اقدام کردهاند.
وی افزود: بر اساس رأی دیوان عدالت اداری، مصوبات شورای رقابت در خصوص نرخنامههای سالهای ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ سرویسهای جانبی، ابطال شد. این رأی عملاً باعث شد صورتهای مالی شرکتهای مصرف کننده و تولید کننده یوتیلیتی به مدت ۴ سال تحت تأثیر قرار گیرد. به همین دلیل نماد شرکتهای متأثر از این امر به واسطه ابهام موجود تعلیق شد.
یاری ادامه داد: پس از رأی صادر شده، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان سرویسهای جانبی مدلهایی برای تعیین تکلیف موضوع در سنوات اخیر مطرح کردند که مدلهای پیشنهادی اختلاف عددی بسیار با اهمیتی نسبت به یکدیگر داشتند.
وی افزود: پس از آن، سازمان بورس در اجرای انجام وظایف قانونی خود و برای کمک به رفع ابهام و تسریع در بازگشایی نمادهای معاملاتی به مکاتبه با سازمانها و دستگاههای ذیربط از جمله شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، شورای رقابت، وزارت نفت و معاون اول رئیس جمهوری اقدام کرد.
درخواست مشخص سازمان بورس
وی افزود: خواسته نهاد ناظر بازار سرمایه این است که، با توجه به اینکه نحوه قیمتگذاری سرویسهای جانبی به چالش مهمی در پیشبینیپذیری وضع مالی و عملکرد شرکتهای مذکور تبدیل شده است، این موضوع باید حل و فصل شده و مدلی تعیین شود که در سنوات آینده مجدداً شاهد مشکلات اینچنینی نباشیم.
شروط سازمان بورس برای بازگشایی نمادها
یاری ادامه داد: در خصوص وضع معاملاتی نماد هلدینگهای سهامدار پتروشیمیها و علت متوقف نشدن آنها، پس از بررسی، سازمان بورس به این نتیجه رسیده بود که میزان تاثیرپذیری هلدینگهای پتروشیمی کمتر از ناشران مشمول است. به عنوان مثال هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، هم سهامدار شرکتهای مصرف کننده است و هم سهامدار شرکتهای تولیدکننده و از سوی دیگر سهامدار شرکتهای دیگری است که لزوماً از این موضوع متأثر نیستند، یا در مثالی دیگر، هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان، علاوه بر اینکه سهامدار چندین شرکت پتروشیمی مصرفکننده سرویسهای جانبی است، سهامدار شرکتهای پتروشیمی دیگر و برخی شرکتهای پالایش نفت نیز است.
وی تصریح کرد: بازگشایی نمادهای معاملاتی در صورت رفع ابهام موجود در خصوص دعاوی مطرح شده و تعیین تکلیف مدل قیمتگذاری سرویسهای جانبی برای سنوات آینده امکانپذیر است.
معاون نظارت بر ناشران و بورسهای سازمان بورس گفت: متناسب با اهمیت موضوع و آثار مالی و نوع اطلاعیهای که ناشران قبل از بازگشایی در سامانه کدال افشا میکنند، در خصوص بازگشایی با دامنه بسته یا باز، تصمیم گیری خواهد شد.
در روز نخست برپایی جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تفاهم نامه هایی به ارزش ۲۱ هزار میلیارد ریال منعقد شد.
به گزارش اقتصادرسا؛ در روز نخست برپایی نمایشگاه جشنواره ملی فولاد، ۵ سند تفاهم نامه فیمابین امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و مدیران عامل شرکتهای ایدهپردازان صنعت فولاد خوزستان، گروه صنعتی فن ژنراتور، شرکت سیمیا صنعت توسن و راه انرژی دنیا برای بومی سازی قطعات مورد نیاز شرکت فولاد خوزستان به امضا رسید.
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به همراه دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک، از دهمین نمایشگاه تراکنش ایران بازدید کرد.
به گزارش اقتصادرسا؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به همراه دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک، با حضور در نمایشگاه تراکنش ایران ضمن بازدید از بخشهای مختلف این نمایشگاه، در غرفه گروه فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید (وابسته به بانک سپه) حضور یافت و در دیدار با مدیران این هلدینگ فناوری اطلاعات در جریان آخرین محصولات فناورانه، جدیدترین خدمات و دستاوردهای این شرکت قرارگرفت.
دکتر ابراهیمی در این بازدید از نزدیک در جریان قابلیتها و امکانات دو فناوری جدید و نوآورانه "ماژول پرداخت NFC" و "امیدتاک" از محصولات گروه فناوری اطلاعات بانک سپه قرار گرفت و با تقدیر از مدیران، متخصصان و کارکنان این هلدینگ، بر تداوم حرکت بر بستر فناوریهای نوین و تمرکز بر خلاقیت و نوآوری تاکید کرد.
شایان ذکر است، بانک سپه به عنوان یکی از حامیان نمایشگاه تراکنش ایران با برپایی غرفه از سوی شرکتهای زیرمجموعه و حضور مدیران ارشد بانک و شرکتهای تابعه در نشستهای تخصصی، کمیتههای علمی و کارگاههای ارائه محصول در بخشهای مختلف این نمایشگاه حضور فعال داشت.
دهمین نمایشگاه تراکنش ایران از هفدهم لغایت نوزدهم دی ماه با حضورکارشناسان و صاحب نظران اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در مرکز آفرینشهای کانون پرورش فکری و هتل لاله تهران برگزار شد.
دکتر سیدمهدی حسینی در مراسم افتتاحیه دهمین رویداد تراکنش ایران، با تاکید بر الزام دنیای امروز و صنعت بانکداری درخصوص بهرهگیری و استفاده از هوش مصنوعی، گفت: صنعت بانکداری در توسعه کاربرد هوش مصنوعی با یک الزام مواجه است و نه یک انتخاب و این باید مدنظر مدیران این صنعت باشد.
به گزارش اقتصادرسا؛ دکتر سیدمهدی حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک سپه در نشست تخصصی راهبردهای هوش مصنوعی از منظر مدیران بانکی که با حضور جمعی از مدیران عامل بانکها در مراسم افتتاحیه دهمین رویداد تراکنش ایران برگزار شد، با اشاره به یکصد سالگی بانک سپه گفت: بانک سپه تنها بانک ایرانی است که یکصد ساله میشود و در حقیقت با یکصد سالگی بانک سپه، نظام بانکی ایران یکصد ساله خواهد شد و این مایه افتخار است که نخستین بانک ایرانی یک قرن در خدمت توسعه، پیشرفت و آبادانی این کشور بوده است.
وی اضافه کرد: بانکداری در عرصه حاضر به نقطه عطفی رسیده که در آن فناوریهای پیشرفته به ویژه هوش مصنوعی به عنوان محرک اصلی تحول در خدمات مالی و تجربه مشتری عمل میکند و این بانک در راستای رشد و تعالی و استفاده از فناوریهای نو طرحهای متنوعی دارد.
دکتر حسینی با تشریح اینکه بانک سپه نقشه راه تحول دیجیتال را براساس شرایط روز پیشبینی کرده است، افزود: در چنین شرایطی که سرعت و دقت حرف نخست را میزند، هوشمندسازی بانکها یک ضرورت است ولذا بانک سپه در این خصوص پس از طراحی و تصویب نقشه راه تحول دیجیتال بانک در سال ۱۳۹۹، مقدمات ورود به این عرصه را با تعریف یک پروژه مطالعاتی فراهم نمود و در این موضوع با انعقاد قرارداد تحقیقاتی با دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۴۰۱، تحت عنوان پروژه طراحی و توسعه، بستر کاربردهای هوش مصنوعی در بانک سپه اجرایی شد.
وی در این نشست تخصصی، مطالبی درخصوص اهمیت هوشمندسازی در بانکداری بیان کرد و با تشریح وضعیت استفاده از ابزار هوش مصنوعی در بانکهای دنیا اظهار داشت: با وجود کاربرد هوش مصنوعی در بسیاری از بانکهای کشورهای آسیایی، آمریکایی و اروپایی، شاهد این هستیم که در سطح دنیا به لحاظ حساسیت مسائل مالی، صنعت بانکداری نسبت به حرکت به سمت این تکنولوژی جدید محتاطانه عمل کرده و نسبت به سایر صنایع از بلوغ کمتری در این حوزه برخوردار است.
قائم مقام مدیرعامل بانک سپه ضمن بیان اینکه براساس تحقیقات بینالمللی انجام شده طی سالهای ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴ سطح بلوغ هوش مصنوعی در صنایع مختلف نسبت به صنعت بانکداری از وضعیت مطلوبتری برخوردار است، گفت: برای دستیابی به وضعیت مطلوب در صنعت بانکداری و کاهش شکاف بین وضعیت موجود و وضعیت مطلوب، ۵ راهبرد در مسیر حرکت به سمت هوش مصنوعی قابل طرح است.
دکتر حسینی تحول در تجربه مشتری، افزایش بهرهوری عملیاتی، نوآوری در محصولات و خدمات در کنار پیشتازی در تحلیل دادهها و در نهایت تحول در خدمات پرداخت را راهبردهای کلیدی برای هوشمندسازی مبتنی بر هوش مصنوعی در بانکها نام برد و به تشریح این راهبردها و اهداف آن پرداخت.
وی پس از تشریح راهبردهای مطرح شده تاکید کرد: در فرآیند توسعه کاربرد هوش مصنوعی در مسیر هوشمندسازی بانک ها باید به دنبال تحولی پایدار از طریق ترکیب فناوری و انسان محوری در خدمات بانکی بود و این خلاصه تمامی مطالبی است که در این راهبردها دنبال میشود.
دکتر حسینی ضمن تشریح راهبرد تحول تجربه مشتری به هدف این راهبرد که بهبود تجربه مشتری با هوش مصنوعی و تحلیل دادهها برای ارائه خدمات است، پرداخت و گفت: ارتقای کیفیت تعاملات با مشتری از طریق چت باتها و دستیارهای مجازی و مشاوره مالی مبتنی بر هوش مصنوعی از مواردی است که در این راهبرد باید انجام پذیرد.
قائم مقام مدیرعامل بانک سپه در توضیح افزایش بهرهوری عملیاتی، به لزوم استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی فرآیندهای داخلی و کاهش هزینهها در بانکها اشاره کرد و گفت: در این راهبرد، تشخیص تقلب و تقویت امنیت سایبری با استفاده از الگوریتمهای یادگیری ماشینی و تسریع در پردازش تراکنشها از طریق ترکیب بلاکچین با هوش مصنوعی از مواردی است که باید مدنظر مدیران عالی بانکی باشد.
وی در پایان ضمن تشریح کامل راهبردهای ارائه شده، خاطرنشان کرد: آموزش نیروی انسانی متخصص در حوزه تحلیل داده، در کنار ایجاد داشبوردهای مدیریتی هوشمند به منظور پایش لحظهای عملکرد بانک از جمله موارد مهمی است که باید در بهرهگیری از هوش مصنوعی در حوزه داده و بانکداری امروزی در محور برنامهها باشد.
انتهای پیام/
بیمه پارسیان با هدف رضایتمندی بیمه گزاران و ارایه بهترین خدمات به مشتریان خود، جشنواره زمستانه فروش بیمه نامه های موبایل را آغاز کرد.
به گزارش اقتصادرسا؛ به نقل ازروابط عمومی بیمه پارسیان؛ در این جشنواره که تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت، تمامی خریداران بیمه نامه تلفن همراه میتوانند از تخفیف 30 درصدی بهرهمند شوند. جشنواره زمستانه فروش بیمه نامه های موبایل به بیمه گزاران این امکان را میدهد تا با خیالی آسوده از گوشی همراه خود در برابر خطرات احتمالی همچون ضربه، سقوط، آبدیدگی، آتشسوزی، سرقت و موارد دیگر محافظت کنند.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهرهمندی از تخفیفها و شرایط ویژه این طرح میتوانند با مراجعه به شعب و نمایندگیهای بیمه پارسیان، نسبت به خرید بیمه نامه موبایل اقدام فرمایند.
کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد