در پی زمین لرزه ۵.۲ ریشتری که صبح دوشنبه حوالی قوچان را لرزاند، مسئولان شرکت بیمه کوثر و کارشناسان ارزیاب خسارت برای رسیدگی به خسارت‌های احتمالی بیمه‌گذاران در مناطق خسارت‌دیده حضور یافتند.

 

به گزارش  اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و مدیر سرپرستی بیمه کوثر استان خراسان‌رضوی، پیرو دستور مدیرعامل و مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی شرکت بیمه کوثر، پس از انجام هماهنگی‌ها و فراهم آوردن مقدمات تنها یک روز پس از زلزله، مسئول خسارت اموال سرپرستی خراسان‌رضوی به همراه کارشناسان ارزیاب خسارت به قوچان رفتند تا از نزدیک و با سرعت کار رسیدگی به پرونده خسارت‌های احتمالی را آغاز کنند.
مهدی حاجی حسینی از برگزاری جلسه‌های جداگانه با بیمه‌گذاران عمده به منظور تسریع در ارایه خدمات به زیان‌دیدگان خبر داد و گفت: در این جلسه‌ها هماهنگی‌های لازم در زمینه نحوه اعلام خسارت انجام شد و درباره چگونگی رسیدگی به خسارت‌های احتمالی منازل افرادی که تحت‌پوشش بیمه آتش‌سوزی بیمه کوثر هستند اطلاع‌رسانی شد. همچنین از چند منزل روستایی نزدیک به کانون اصلی محل زلزله بازدید به عمل آمد و هم‌زمان کار تشکیل پرونده و ارزیابی خسارت انجام شد.
وی افزود: طبق گزارش‌هایی که تاکنون دریافت کرده‌ایم، این زلزله هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته و بخش زیادی از خسارت‌های وارد به منازل نیز در حد ترک‌خوردگی دیوارهاست. به بیمه‌گذاران اطمینان می‌دهیم که به محض دریافت و تکمیل مدارک، در اسرع‌وقت کار ارزیابی و پرداخت خسارت انجام خواهد شد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top